Povratak

Administrator / skladištar u distributivnom centru (m/ž)

In Time d.o.o.
Prijava do: 23. 01. 2025.
Lokacija rada: Zagreb (Odra)

Opis posla

- prijem i koordiniranje pristiglih vozila - skeniranje, manipulacija i obrada pristiglih pošiljaka - kontrola statusa pošiljaka - praćenje, obrada i otklanjanje nepravilnosti kroz sustav - kontinuirano planiranje i osiguravanje potrebnih resursa za nesmetani rad - koordinacija poslova s nadređenim
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- odgovornost, preciznost i sposobnost za rješavanje problema - spremnost na fizički rad u dinamičnom okruženju - rad u smjenama (jutro, podne, noć) - dobro poznavanje rada na računalu - poznavanje engleskog jezika
JezikEngleski (A2)

Poslodavac ti nudi

- ugovor o radu na neodređeno vrijeme - konkurentna plaća - dodatak za noćni rad - program nagrađivanja i prepoznavanja zaposlenika - bonusi - naknada za prijevoz - dodatak za topli obrok - dodatni slobodni dani - razvoj karijere i edukacija - certifikati i dodatne kvalifikacije (plaćeni od strane poslodavca) - unutarnji napredak (promocije unutar tvrtke) - neformalno radno okruženje - pokloni za obljetnice rada u tvrtki - besplatan parking
IN TIME d.o.o. za prijevozničke usluge
IN TIME d.o.o. za prijevozničke usluge
https://www.in-time.hr/Velika cesta, 10000 OdraJedna smo od vodećih kurirskih službi na području Republike Hrvatske i zemalja regije koja prednjači svojom brzinom, kvalitetom i pouzdanošću usluge na području distribucije pošiljaka. Predstavništva u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Sloveniji rezultat su širenja tvrtke u posljednjih 30 godina. Od samog osnutka vlasnici smo licence za međunarodnu kurirsku službu TNT Global Express, Logistics & Mail, a od 2018. godine vlasnici smo i licence za Federal Express Corporation (FedEx) u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen13. 01. 2025.
Prosječna plaća u kategoriji Skladištenje i logistika iznosi 1001.78 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću