Tražimo odgovornu, organiziranu i proaktivnu osobu za ključnu poziciju Koordinatora za nabavu, logistiku i održavanja.
Ako imate iskustva u nabavi, logistici i tehničkom održavanju, te želite biti dio dinamičnog tima – ovo je prava prilika za vas!
Opis posla:
- komunikacija sa stalnim dobavljačima i održavanje dobrih poslovnih odnosa
- istraživanje tržišta i potraga za novim dobavljačima (u zemlji i inozemstvu)
- praćenje i koordinacija dnevnih aktivnosti vezanih uz nabavu i isporuku robe
- ugovaranje i organizacija prijevoza (tuzemnog i inozemnog)
- vođenje evidencije i administracije vezane uz vozni park
- praćenje cijelog procesa – od narudžbe do isporuke proizvoda
- ugovaranje najma te vođenje evidencije korištenja radnih strojeva
- briga o poslovnoj zgradi – organizacija popravaka, redovno održavanje, koordinacija čišćenja
- praćenje i održavanje uredske opreme i potrošnog materijala
- izvršavanje zadataka prema nalogu Uprave i suradnja s ostalim odjelima