- nadgledati plan i program skrbi za klijenta, kako prije tako i nakon operacije, osiguravajući da su svi aspekti njihovog putovanja pažljivo koordinirani i provedeni
- sudjelovati u pregovorima s klijentima o cijenama postupaka, pripremati i slati ponude te osiguravati da su pacijenti potpuno upoznati sa svim relevantnim informacijama vezanim uz njihovo liječenje
- aktivno pratiti podnesene ponude, održavati Excel tablicu s detaljnim povratnim informacijama te osigurati pravovremeno praćenje s klijentima
- naplatiti avansna plaćanja i izdati završne račune
- generirati mjesečne izvještaje o ključnim pokazateljima uspješnosti uključujući broj novih klijenata, konzultacija, kontrola, vrste postupaka i financijski neto promet po specijalizacijama i liječnicima
- pratiti troškove postupaka, identificirajući prilike za optimizaciju troškova i učinkovitost
- održavati otvorenu komunikaciju s pacijentima prije i nakon postupaka te pružati potrebnu podršku i vođenje