Referent/ica u rezervacijskom centru odgovoran/-na je za zadovoljstvo korisnika usluga Avant cara, što postiže primjerenim komuniciranjem s klijentima, kao i efikasnom obradom njihovih upita, zahtjeva ili reklamacija. Svoju svrhu i odgovornost ispunjava kroz sljedeće aktivnosti:
- pružanje potrebnih informacija klijentima i poslovnim partnerima telefonskim putem, pisanim putem i e-poštom
- potvrđivanje, izdavanje, pohranjivanje i distribuiranje rezervacija
- izrađivanje ponuda za najam vozila fizičkim i pravnim osobama
- koordiniranje s poslovnicama i s agencijama radi pravodobne i pouzdane izrade rezervacija
- pravodobno i konstruktivno odgovaranje agencijama i klijentima na upite i na reklamacije
- kontroliranje naplata potraživanja prema agencijama i korisnicima usluga
- zaprimanje, evidentiranje i naplaćivanje prekršajnih kazni od klijenata te dostavljanje točnih i potpunih podataka nadležnim institucijama
- konstruktivno surađivanje sa svim kolegama uključenima u proces
- pružanje izvanrednog korisničkog iskustva našim klijentima