Zbog značajnog rasta poslovanja i brenda u sklopu našeg tima, otvaramo poziciju Brand Operations Manager (voditelj operativnih poslova brenda). Ova uloga nije samo pozicija, već prilika za ambicioznog profesionalca da postane ključni igrač u definiranju i održavanju naših operativnih i kvalitativnih standarda.
Odgovornosti:
- upravljanje internim operativnim procesima kako bi se osiguralo učinkovito i efikasno poslovanje
- nadzor nad svim logističkim operacijama, uključujući upravljanje lancem opskrbe i skladištenje
- aktivno sudjelovanje u strategiji širenja tvrtke i otvaranju novih tržišta
- održavanje i razvijanje odnosa s ključnim dobavljačima, partnerima i zainteresiranim stranama
- praćenje industrijskih trendova i prilika za poboljšanje, uključujući tehnologiju i automatizaciju
- praćenje i izrada poslovnog plana brendova i izrada marketinške strategije
- aktivno sudjelovanje u marketinškim i prodajnim aktivnostima brandova
- provođenje predstavljanja proizvoda i usluga tvrtke potencijalnim kupcima
- aktivno praćenje trendova u slastičarstvu i sudjelovanju u razvoju proizvoda