- osmišljavanje, razvoj i provedba marketinških i PR kampanja u dogovoru s prodajnim odjelom, vanjskim partnerima i partnerskim organizacijama - na temelju marketinške strategije tvrtke
- provođenje aktivnosti i projekata koji izgrađuju i povećavaju tržišnu vrijednost branda i brinu o njegovoj zaštiti
- upravljanje budžetom i izvještavanje svih marketinških i PR aktivnosti
- komunikacija i održavanje odnosa s medijima te zakup medijskog prostora
- organizacija i praćenje promocija, sponzorstava, evenata i ostalih makretinških aktivnosti
- sudjelovanje u lansiranju novih usluga
- praćenje konkurencije i predlaganje novih marketinških rješenja
- upravljanje dizajnom i proizvodnjom promotivnih materijala
- samostalno preuzimanje i vođenje projekata od idejne faze do samog završetka
- komunikacija s dizajnerima
- proučavanje i razumijevanje trenutnih trendova u digitalnom marketingu
- komunikacija s partnerima, influencerima i medijima
- unaprjeđenje postojećih organizacijskih procesa
- organizacija sadržaja za društvene mreže
- strategija razvoja branda i osmišljavanje novih načina promocije