Vaša prilika:
Međunarodni brendovi traže osobu koja će lokalno graditi prepoznatljivost, uspješno ga pozicionirati u maloprodaji, ugostiteljstvu i digitalnim kanalima. Radi se o ulozi za one koji vole preuzeti inicijativu, odgovornost i aktivno oblikovati put uspjeha.
Vaši zadaci – raznoliki i kreativni
Razvoj brenda i strategije:
- daljnji razvoj i provedba lokalne marketinške strategije
- analiza tržišta i konkurencije te izrada preporuka za djelovanje
- izrada prezentacija i prijedloga za menadžment
Kampanje i operativna provedba:
- planiranje, organizacija i provedba promocija, događanja i prodajnih aktivnosti u trgovini i ugostiteljstvu
- nabava, koordinacija i implementacija promotivnih materijala (POS materijali, pokloni, prodajni katalozi)
- upravljanje i razvoj društvenih mreža, uključujući kreiranje sadržaja, community management i analizu KPI-ja
Upravljanje dionicima i projektima
- izgradnja i održavanje odnosa s partnerima u trgovini, ugostiteljstvu i drugim relevantnim akterima na tržištu
- uska suradnja s međunarodnim timovima, lokalnim prodajnim timom te vanjskim partnerima (agencije, dobavljači, logistika)
- planiranje budžeta, praćenje i kontrola uspješnosti aktivnosti