Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Računovođa (m/ž)

Vermilion Zagreb Exploration d.o.o.
Prijava do: 09. 11. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Vermilion Energy ima uzbudljivu priliku unutar poslovne jedinice za srednju i istočnu Europu tražeći računovođu. Sa sjedištem u Zagrebu, Hrvatska, ova će uloga biti sastavni dio CEE poslovne jedinice. Uspješan kandidat pridružit će se timu koji cijeni svoje ljude i pruža posao sa svrhom. Ova pozicija je stalna pozicija s punim radnim vremenom. Odgovornosti uključuju pripremu računovodstvenih unosa, usklađivanje različitih konta Glavne knjige, osiguravanjem pravilne raspodjele troškova. Sudjelovanje u revizijama i periodičnim završnim zadacima, obračun poreza i povrata, pripremu i unos financijskih zapisa, osiguravajući da su informacije ažurne i točne. Glavni zadaci uključuju: - samostalno obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova u skladu s računovodstvenim standardima, zakonima i propisima - kontrolu ispravnosti računovodstvenih dokumenata - knjiženje ulaznih i izlaznih računa - knjiženje izvoda banaka i priprema naloga za plaćanje - usklade kupaca i dobavljača - suradnju s poreznim institucijama i pripremu poreznih izvještaja - provođenje aktivnosti zatvaranja perioda - provjeru i usklađivanje pozicija računovodstvenih izvještaja i suradnja sa revizijom - popunjavanje statističkih obrazaca ---------------------------------------------------- Vermilion Energy has an exciting opportunity within the Central and Eastern Europe Business Unit seeking a Accountant. Based in Zagreb, Croatia, this role will be and be an integral part of the CEE Business Unit. The successful candidate will join a team that values its people and provides work with purpose. This position is a permanent full-time position. Responsibilities include preparing accounting entries, reconciling various GL accounts by ensuring the proper allocation of expenses. Participation in audits and periodical closing tasks. Calculating tax payments and returns. Prepare and examine financial records, assuring information is up to date and accurate. What you will do: - Serve as a first check for incoming invoices - Review, register and process invoices in the accounting system and ensure proper approval cycle is followed - Preparation and issuing of outgoing invoices - Check weekly cash requirements and invoices for payment - Properly allocate costs to projects - Check and record employee expenses - Maintain accuracy of intercompany transactions within the group - Prepare monthly payroll entries based on information from external provider - Maintain local accounting system to meet local regulations - Vendor balances reconciliation, GL reconciliation - Ensure compliance with local tax and accounting legislations - Prepare month-end closing entries - Reconciliation and control of the VAT declarations and statistical reports - Participate in statutory, internal and tax audits - Support the Senior Accountant and Finance Manager in various analysis and reporting
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- VŠS/VSS ekonomskog usmjerenja - iskustvo u radu minimalno 4 godine - poznavanje rada u SAP-u je prednost, ali nije uvjet - poznavanje hrvatskih računovodstvenih propisa - dobro znanje engleskog jezika u govoru i pismu - napredno poznavanje rada na računalu, s naglaskom na Excel - profesionalnost, samostalnost i odgovornost u obavljanju radnih zadataka - želja za učenjem i usavršavanjem - spremnost na timski rad ---------------------------------------------------- - University or collage degree in Finance or Accounting - Relevant job experience more than 4 years - Experience with SAP systems is highly valued and considered a significant advantage for this position - Knowledge of Croatian GAAP, fiscal and regulatory system - Fluency in Croatian and English - Strong MS Office skills
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Viša stručna sprema
Digitalne vještineWord, Excel
JezikEngleski (A2)
Minimalne godine radnog iskustva4

Poslodavac ti nudi

- konkurentna plaća i privlačni sekundarni uvjeti. Vi ste važan dio našeg napretka. Naš uspjeh ovisi o uspjehu naše tvrtke i vašem osobnom uspjehu, tako da biste i vi trebali imati koristi od ovoga u obliku atraktivnog godišnjeg bonusa, dionica tvrtke i dodatnih ''Vermilion dana'' (slobodnih dana) - plaćeni troškovi putovanja na posao - podržavamo vaš bistar um: prilike za obuku i razvoj sastavni su dio naše kulture - programi preporuke kod zapošljavanja potiču osoblje da upućuje kvalificirane kandidate za slobodna radna mjesta i novčano ih nagrađuje kada je plasman uspješan. U Vermilionu svi zapošljavaju! Stoga nudimo program preporuke. - slavimo svoje uspjehe: timski duh i suradnja su nam važni, zato se fokusiramo na radionice, timske događaje - jaka prisutnost ulaganja u zajednicu i predani smo vraćanju zajednicama u kojima naši ljudi žive i rade ---------------------------------------------------- - A competitive salary and furthermore attractive secondary conditions. You are an important part of our progress. Our success depends on our company's success and on your personal success, so you should also benefit from this in the form of an attractive annual bonus, company shares, and additional ''Vermilion days'' (days off) - Commuting policy - We support your bright mind: Training and development opportunities are an integral part of our culture - Referral programs encourage staff to refer qualified candidates for vacant positions and reward them monetarily when placement is successful. At Vermilion, everyone is a recruiter! So we offer a referral program. - We celebrate our successes: Team spirit and collaboration are important to us, which is why we focus on workshops, team events - Strong community investment presence and we are committed to giving back to the communities where our people live and work
Vermilion Zagreb Exploration d.o.o.
Vermilion Zagreb Exploration d.o.o.
Strojarska cesta 20, 10000 ZagrebOdgovorno proizvodimo esencijalnu energiju za podršku lokalnim i globalnim potrebama dok istovremeno pružamo dugoročnu vrijednost našim ljudima, dioničarima, kupcima, partnerima i zajednicama. Naši ljudi temelj su našeg uspjeha. Kao globalna organizacija, izvrsnost, povjerenje, poštovanje i odgovornost u srži su naše vizije i u središtu našeg poslovanja. Zajedno, ove temeljne vrijednosti stvaraju temelj za našu snažnu kulturu suradnje. Prioritet dajemo zdravlju i sigurnosti, okolišu i profitabilnosti. Ništa nam nije važnije od sigurnosti javnosti i onih koji s nama rade te zaštite našeg prirodnog okruženja. ---------------------------------------------------- We responsibly produce essential energy to support local and global needs while delivering long-term value to our people, shareholders, customers, partners and communities. Our people are fundamental to our success. As a global organization, Excellence, Trust, Respect and Responsibility are at the core of our vision and central to how we do business. Together, these core values create the foundation for our strong and collaborative culture. We prioritize health and safety, the environment, and profitability, in that order. Nothing is more important to us than the safety of the public and those who work with us, and the protection of our natural surroundings.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen30. 10. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Ekonomija, financije i računovodstvo iznosi 1248.23 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću