Povratak

Referent samostalni II (m/ž)

PLINACRO d.o.o.
Prijava do: 06. 11. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

PLINACRO d.o.o. dana 28.10.2025. raspisuje javni natječaj za prijem u radni odnos na sljedeće radno mjesto u: Službi nabave Referent samostalni / referentica samostalna II (42-35) - 1 izvršitelj/ica. Opis poslova: - izrada dokumentacije o nabavi - samostalno vođenje najsloženijih predmeta nabave koji zahtijevaju potpunu samostalnost i stručnost, te odgovornost u radu - prosljeđivanje dokumentacije o nabavi na stručna mišljenja - pregled i analiza zaprimljenih mišljenja - objava obavijesti o nadmetanju na portalu EOJN - sudjelovanje u postupku nabave kao ovlašteni predstavnik naručitelja - sudjelovanje na javnom otvaranju ponuda uz prisutnost svih zainteresiranih ovlaštenih osoba, izrada, prosljeđivanje i objava zapisnika sa otvaranja ponuda - prosljeđivanje ponuda elektronskim putem i predmetne dokumentacije o nabavi u sustav, pohranjivanje Don-a, zapisnika o otvaranju ponuda, e-ponuda, odluka o odabiru, Ugovora, jamstava banke i eventualnih dodataka Ugovoru u MORE production i Globaladmin aplikacije - rad u PIS-u na zahtjevnicama, te kreiranje naloga po svakom pojedinom predmetu - ažuriranje, analiza i pregled dopuna ponuda - izrada odluke o odabiru, zapisnika o ocjeni i pregledu ponuda, te analitičkog prikaza ponuda i objava istih u EOJN-u - izrada naloga za nabavu, izrada ugovora i slanja istih na potpis unutar društva i odabranim ponuditeljima - praćenje realizacije ugovora i kontrola zaprimljenih računa ugovaratelja po predmetu nabave - izrada dodatka Ugovora prema potrebi - priprema i kreiranje prijedloga odgovora na zaprimljene žalbe - samostalno pregledavanje, kontrola i ispravci u PIS-u i drugim aplikacijama - ažurno vođenje registra ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma - arhiviranje dokumentacije javne nabave - korespondencija sa stranama uključenim u nabavu roba, radova i usluga - priprema izvještaja i analize statusa predmeta i/ili ugovora - predlaže i sudjeluje u izradi Plana nabave iz područja struke - predlaže i sudjeluje u izradi internih akata Društva iz područja struke - izrada analiza, tjednih i polugodišnjih izvještaja - predlaganje, razvijanje, koordiniranje i provođenje mjera i aktivnosti za poboljšanje usvojenih politika, praksi, sustava i poslovnih procesa iz djelokruga rada službe u cilju optimizacije poslovnih procesa društva i poslovne politike, a osobito rada službe
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- VSS, mag. struke/stručni specijalist ekonomskog ili pravnog usmjerenja Kandidat za navedeno radno mjesto treba ispunjavati sljedeće uvjete: - državljanstvo RH - VSS, mag.struke/stručni specijalist ekonomskog ili pravnog usmjerenja ili drugi odgovarajući akademski i stručni naziv sukladno Zakonu o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju - važeći certifikat u području javne nabave - engleski u govoru i pismu - poznavanje rada MS Office - 5 godina radnog iskustva Napomena za sve kandidate/kandidatkinje: Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz ovog javnog natječaja. Potrebni dokumenti (isprave): U prijavi na javni natječaj kandidat/kandidatkinja je obvezan/a navesti: - osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona te adresu elektroničke pošte) i - naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje Uz prijavu na javni natječaj kandidat/kandidatkinja je obvezan/a priložiti: - životopis na hrvatskom jeziku - dokaz o državljanstvu RH (preslika domovnice ili osobne iskaznice ili putovnice) - dokaz o stručnoj spremi (preslika svjedodžbe/diplome) - uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata/kinje ne vodi kazneni postupak (koje nije starije od 6 mjeseci) - elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ERPS) izdan u vrijeme trajanja natječaja - potvrda o odgovarajućem stupnju znanja stranog jezika, ako kandidat/kinja istu posjeduje - potvrda o znanju rada na računalu ili odgovarajući certifikati, ako kandidat/kinja istu posjeduje Dokumenti/isprave se prilažu u neovjerenoj preslici te se ne vraćaju kandidatima, a prije izbora kandidata može se zatražiti predočenje izvornika. Neće se razmatrati: - nepotpune i nepravovremene prijave - prijave kandidata/kandidatkinja koji ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja - prijave poslane elektroničkom poštom ili faksom - prijave kandidata/kandidatkinja koji se ne odazovu pozivu na testiranje i intervju - prijave koje nisu podnesene na hrvatskom jeziku Sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21, dalje Zakon) pozivaju se osobe da dostave dokaze iz čl. 103. Zakona u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju. Navedeni dokazi nalaze se na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. U slučaju nejednakosti dokaza na navedenoj internetskoj stranici i dokaza koje određuje Zakon, vrijede dokazi iz Zakona. Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju temeljem čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na natječaj dužan/a je pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta i dokaz o invaliditetu. Povjerenstvo bira kandidate/kandidatkinje na temelju dostavljenih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz natječaja, ostvarene prednosti kandidata, rezultata testiranja i intervjua sa kandidatima/kinjama, koji može biti po potrebi i na engleskom jeziku. Poslodavac može organizirati provjeru znanja, sposobnosti i vještina kandidata. O vremenu održavanja testiranja i intervjua te eventualne provjere znanja, sposobnosti i vještina, kandidati će biti obaviješteni telefonskim putem i/ili putem elektroničke pošte na naznačenu e-mail adresu u prijavi na natječaj. Po obavijesti o izboru, kandidat/kandidatkinja će se uputiti na zdravstveni pregled radi utvrđivanja zdravstvene sposobnosti za obavljanje poslova iz natječaja. O rezultatima natječaja kandidati/kandidatkinje će biti obaviješteni putem elektroničke pošte na e-mail adresu naznačenu u prijavi na natječaj. Svi zaprimljeni osobni podaci iz prijava kandidata/kandidatkinja obrađuju se sukladno važećim propisima iz područja zaštite osobnih podataka, isključivo u svrhu provedbe ovog natječaja. Kandidati/kandidatkinje imaju pravo zatražiti uvid, ispravak i brisanje osobnih podataka koje su dostavili povodom natječaja. Brisanje ne mogu zatražiti kandidati koji su izabrani na radno mjesto i isto su prihvatili. Dostavljanje osobnih podataka zatraženih u natječaju nužna je pretpostavka za sudjelovanje u selekcijskom postupku. Eventualna pitanja u vezi sa zaštitom njihovih osobnih podataka kandidati/kinje mogu uputiti Službeniku za zaštitu osobnih podataka na adresu szop@plinacro.hr, a u slučaju povrede istih imaju pravo na podnošenje prigovora Agenciji za zaštitu osobnih podataka. Prijave na natječaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta dostavljaju se putem linka za prijavu, putem pošte i/ili urudžbenog ureda. Javni natječaj objavljen je na internetskoj stranici PLINACRO d.o.o. dana 28.10.2025. g. i traje zaključno do 06.11.2025. u 23:59 h. Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati/kandidatkinje ne zadovolje na testiranju, poslodavac će obustaviti postupak po ovom javnom natječaju.
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Magistar struke, Stručni specijalist
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva5

Poslodavac ti nudi

Radni odnos zasniva se na neodređeno vrijeme uz uvjet uspješno završenog probnog rada u trajanju od 4 mjeseca.
Plinacro d.o.o.
Plinacro d.o.o.
http://www.plinacro.hrSavska cesta 88/a, 10000 ZagrebPLINACRO d.o.o. je operator transportnog sustava, odnosno energetski subjekt koji obavlja energetsku djelatnost transporta plina i odgovoran je za rad, održavanje i razvoj transportnog sustava u Republici Hrvatskoj. PLINACRO d.o.o. je važan strateški energetski partner regije i Europske unije, koji na transparentan i društveno odgovoran način omogućava realizaciju energetskih obveza te siguran i pouzdan transport prirodnog plina kao jednog od ekološki i ekonomski najprihvatljivijih opcija opskrbe energijom u uvjetima otvorenog tržišta.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen28. 10. 2025.
Prosječna neto plaća u kategoriji Ekonomija, financije i računovodstvo iznosi 1315.19 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj