Tražimo iskusnog i motiviranog Direktora/direktoricu hotela za vođenje novorenoviranog Hotela Labineca u Gradcu, na Makarskoj rivijeri. Ključna uloga je postavljanje visokih standarda usluge i osiguravanje zadovoljstva gostiju uslugom i ambijentom. Očekujemo osobu s izvrsnim organizacijskim sposobnostima, orijentiranu na ljude i rad u dinamičnom okruženju, koja će učinkovito donositi pravovremene odluke i poticati tim na postizanje izvrsnosti.
Mjesto rada: Gradac, Splitsko-dalmatinska županija.
Hotel: Novorenovirani hotel Labineca.
Odgovornosti:
- upravljanje poslovnim aktivnostima hotela u skladu s poslovnim politikama, ciljevima i planovima društva
- izravno upravljanje radom svih hotelskih odjela i organizacija operativnog rada
- briga o učinkovitosti, ekonomičnosti i maksimizaciji profitabilnosti poslovanja hotela
- predlaganje unapređenja usluga i hotelskog proizvoda
- organizacija rada i vođenje zaposlenika hotela te osiguravanje visokih standarda u svim segmentima usluge
- osiguravanje usklađenosti s operativnim kontrolama i zakonodavnim zahtjevima
- aktivno sudjelovanje u procesu zapošljavanja i odabira zaposlenika
- promicanje suradničkog i uključivog radnog okruženja, poticanje angažmana zaposlenika
- održavanje standarda kvalitete i premašivanje očekivanja gostiju
- razvijanje odnosa s lokalnom zajednicom i promicanje hotelskog brenda osiguravajući dosljednu primjenu standarda
- planiranje godišnjeg budžeta i praćenje financijskih rezultata u skladu s poslovnim ciljevima; osiguravanje da se svi troškovi i prihodi prate, kontroliraju i analiziraju
- praćenje ključnih financijskih pokazatelja, radi postizanja optimalne profitabilnosti
- praćenje i optimizacija troškova rada, nabave i održavanja kako bi se povećala operativna efikasnost
- uvođenje, nadzor i održavanje visokih standarda usluge u svim odjelima hotela; redovita kontrola kvalitete usluga i provedba potrebnih poboljšanja
- brzo i učinkovito rješavanje reklamacija i pritužbi kako bi se osiguralo zadovoljstvo gostiju i dugoročno poboljšanje usluge
- osiguranje dosljedne primjene hotelskog brenda, promoviranje i izgradnja pozitivnog imidža hotela na tržištu; aktivno sudjelovanje u upravljanju reputacijom hotela putem online platformi i društvenih mreža
- osiguravanje usklađenosti sa svim važećim zakonima, pravilnicima i standardima rada u hotelijerstvu, uključujući sanitarne, sigurnosne, radne i financijske regulative
- razvijanje strategija za dugoročno povećanje prihoda, unapređenje hotelskih usluga i poboljšanje korisničkog iskustva