Nextbike (Sustav javnih bicikala d.o.o.) je u potrazi za novim pojačanjem u timu korisničke podrške. Tražimo osobu koja bi se priključila našem timu na duži period i pomogla nam osigurati što bolju kvalitetu usluge za sve nextbikere u Hrvatskoj.
U svojoj ulozi Agent bi imao priliku upoznati uslugu sustava javnih gradskih bicikala te u svom svakodnevnom radu pružati sve potrebne informacije i podršku korisnicima kod unajmljivanja, odjavljivanja bicikala, plaćanja, tehničkih ili poteškoća kod plaćanja te ostalih pojedinosti vezanih uz uslugu.
Odgovornosti radnog mjesta Agenta:
- pisana komunikacija s korisnicima u zadanim vremenskim okvirima putem e-mail-a, društvenih mreža i nextbike aplikacije
- identificiranje potreba korisnika i pružanje odgovarajuće podrške
- praćenje razvoja upita korisnika radi potvrde statusa poteškoće kod korištenja usluge
- izrada izvještaja
- prikupljanje i administriranje korisničkih informacija i sistemskih podataka
- koordiniranje informacija sa ostalim članovima korisničke podrške
- vršenje aktivacije i/ili deaktivacije korisničkih računa na pojedinačnoj osnovi i/ili za potrebe ugovorenih poslovnih suradnji
- vršenje povrate/korekcije/naplate korisničkim računima ovisno o dodijeljenim ovlastima, prema potrebi i/ili situaciji