Tražimo proaktivnu i perspektivnu osobu na poziciji
Administrator (m/ž).
Tvoji ključni zadaci:
- vodi elektronsku evidenciju ulazne/izlazne dokumentacije
- vodi elektronsku evidenciju ulaznih računa i putnih naloga kroz sustav EBA
- knjiženje faktura
- odlaganje i arhiviranje poslovne dokumentacije
- vodi brigu oko voznog parka što podrazumijeva: evidenciju službenih vozila, sklapanje i obnovu ugovora za leasing te evidencija istih, otkup vozila, nabavu i nadoplatu ENC uređaja i INA kartica, evidenciju ENC prolazaka i stanja kilometara vozila, evidenciju guma za vozila, pripremu dokumentacije za tehničke preglede, prijavu štetnih događaja i dogovaranje popravaka, izdavanje potvrda vezano uz korištenje vozila, izradu temeljnica
- naručuje i prati potrošnju uredskog materijala, pomagala, vode, kave i sl.
- organizira smještaj, službene putove i letove, poslovne sastanke i ručkove
- surađuje i kontaktira s državnim institucijama, pravnim osobama, poslovnim partnerima i ostalim fizičkim osobama
- prijavljuje kvarove na lokaciji
- obavlja manje zadatke izvan ureda (odlazak na poštu, banku i sl.)