Zadaci i obaveze:
- organizacija i nadgledanje svakodnevnog funkcioniranja centra.
- osiguranje da svi prostori (teretana, svlačionice, recepcija) budu čisti, sigurni i funkcionalni.
- upravljanje rasporedima rada osoblja.
- provođenje redovne kontrole opreme i prostora te osiguranje servisa ili zamjene opreme.
- selekcija, zapošljavanje i provođenje obuke novog osoblja (prodajni savjetnici na recepciji).
- izrada i nadzor radnih rasporeda.
- postavljanje ciljeva i evaluacija učinka zaposlenih.
- motivacija tima i stvaranje pozitivnog radnog okruženja.
- planiranje i provođenje marketinških aktivnosti za privlačenje novih članova (online kampanje, letci, promo događaji).
- aktivno promoviranje članarine, programa i dodatnih usluga (npr. osobni treninzi, suplementi, tjedne akcije).
- upravljanje društvenim mrežama i komunikacija s članovima.
- analiza tržišta i konkurencije radi boljeg pozicioniranja.
- osiguranje visoke razine korisničke usluge u centru i na recepciji.
- rješavanje pritužbi, zahtjeva i upita članova brzo i profesionalno.
- redovito provođenje anketa ili neformalnih razgovora s članovima radi povratnih informacija.
- predlaganje i organizacija događaja u suradnji s drugim Odjelima (challenges, druženja, motivacijske radionice).
- praćenje mjesečnog budžeta.
- praćenje troškova, prihoda, članarina i uplata.
- izrada izvještaja za menadžment po potrebi (KPI-evi, broj članova itd.).
- administrativno vođenje studentskih ugovora.
- predlaganje i implementacija novih programa, tehnologija i pristupa rada.
- suradnja s partnerima (fitness brendovi, instruktori, vanjski suradnici).
- praćenje trendova u fitness industriji i prilagođavanje ponude.