Aktivnosti i procesi koji se vode:
Poslovna komunikacija, organiziranje, nadzor, kontrola, administriranje, putovanja, i sl.
Zadaci:
- idejna rješenja I definiranje projektnog zadatka elektro sustava
- izrada glavnih, izvedbenih projekata i izvedenih stanja
- razjašnjenje postavljenog zadatka opremanja građevine instalacijama u suradnji s naručiteljem i projektantom građevine
- analiza uvjeta koji utječu na odabir i karakteristike sustava
- postavljanje osnovne koncepcije instalacijskih sustava u funkcionalnom smislu
- utjecaj gabaritnih dijelova instalacijskih sustava na oblikovanje i funkciju zgrade
- izrada dinamike provedbe projekta
- organizacija i nadgledanje rada na gradilištima prema pravilima struke
- planiranje i kontrola ugovorenih projekata prema dogovorenim rokovima i financijskim okvirima
- opća korespondencija
- pomoć kod izrade dokumentacije i papira potrebnih za tehnički pregled
- sudjelovanje u izradi ponuda
- suradnja s voditeljem montaže, drugim voditeljima projekata i odjelom nabave
- kontinuirano provođenje mogućih poboljšanja
- sve ostalo po nalogu direktora ili nadređenog