- predstavljanje i prodaja asortimana unutar povjerene regije
- identificiranje i akvizicija novih kupaca (limarsko/lakirerske radionice, industrija...)
- redovan obilazak postojećih i potencijalnih kupaca s ciljem identificiranja potreba kupaca, pružanja detaljnih informacija o proizvodima i održavanja dobrih poslovnih odnosa
- pregovaranje oko uvjeta ugovora o poslovnoj suradnji s potencijalnim i postojećim kupcima
- zaprimanje narudžbi od kupaca i komunikacija sa centralnim skladištem
- vođenje računa o naplati
- aktivno praćenje prodajnih rezultata kupaca i izvještavanje uprave
- organizacija školovanja i edukacije kupaca zajedno sa našim tehničarima-specijalistima
- aktivno praćenje aktivnosti i rezultata konkurencije na terenu
- spremnost na uvođenje i primjenu novih tehnologija u branši te iznošenje vlastitih ideja za unapređenje prodaje
- suradnja i komunikacija sa drugim odjelima unutar kompanije
- po potrebi i drugi poslovi u skladu s radnim mjestom