Želite biti dio dinamičnog i uspješnog tima u brzorastućoj turističkoj kompaniji koja kreće u novu eru poslovanja? Tražimo motivirane i strastvene pojedince spremne suočiti se s izazovima i aktivno sudjelovati u oblikovanju naše budućnosti i turističke ponude Hrvatske. Pridružite se našem timu na poziciji Stručni suradnik/referent u Službi administrativne podrške i budite ključni dio naše nove vizije i strategije.
Vaši zadaci:
- izrada ugovora i dodataka ugovoru o radu za zaposlenike
- izrada obavijesti/odluka/sporazuma o prekidu ugovora o radu
- aktivnosti vezane uz zasnivanje/prekid radnog odnosa kao što su: prikupljanje dokumentacije, prijava/odjava na MiO i HZZO
- aktivnosti vezane uz radno-pravni status zaposlenika i ostvarenje prava i obveza iz radnog odnosa: ažuriranje podataka o zaposlenicima, izrada potvrda i popunjavanje obrasca na zahtjev zaposlenika, obrada dokumentacije za ostvarivanje prava na mirovinu
- vođenje evidencija, praćenje i izvještavanje o izostancima zaposlenika
- vođenje evidencije o zaposlenicima, fluktuaciji zaposlenika i izvještavanje
- vođenje evidencije o učenicima i studentima