Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Administrator/Office assistant (m/ž)

Arhiv-Trezor d.o.o.
Prijava do: 26. 05. 2006.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Arhiv Trezor prva je tvrtka u Hrvatskoj koja pruža potpunu uslugu profesionalnog skladištenja poslovne dokumentacije. Zahvaljujući svojim stručnjacima s dugogodišnjim iskustvom u informatičkoj i logističkoj djelatnosti te skladištenju i transportu dokumenata, Arhiv Trezor vam nudi strateško upravljanje dokumentacijom po najvišim svjetskim standardima. Tražimo djelatnika za radno mjesto: Administrator/Office Assistant. Osoba bi bila odgovorna za uredsku korespodenciju i administraciju, jednostavne računovodstvene poslove, podrška direktoru. Bit ćete uključeni u administrativnu podršku voditelju skladišnog centra, kao i podrška odjelu prodaje, uključeni u realizaciju nekih projekata, poslovnih putovanja, seminara itd.

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- SSS - radno iskustvo - MS Office (Word, Excel) - znanje engleskog jezika - vozačka dozvola B kat. - dinamična - komunikativna - kreativna osoba - sposobna za samostalan ali i timski rad
Arhiv-trezor d.o.o.
http://www.arhivtrezor.hrSavska 41, 10 000 Zagreb
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen09. 05. 2006.
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću