Pregled uloge:
Kao dio tima za Junior Management u trgovini, pružat ćete upravljačku podršku i pomagati u održavanju i poboljšanju razine korisničke usluge unutar svog odjela. Pružit ćete pomoć u nadzoru svih zaposlenika uz održavanje standarda prodajnog prostora. Također ćete se svakodnevno baviti određenim upravljačkim procesima prema uputama Store Managementa.
Odgovornosti:
- korisnička služba
- pružanje korisnicima visoke razine korisničke usluge
- rješavanje pritužbi i upita kupaca uz pružanje najboljeg mogućeg ishoda
- osiguranje da osobni izgled prodajnog osoblja bude u skladu sa smjernicama tvrtke
- prodaja
- osigurati postizanje i, gdje je moguće, premašivanje ciljeva
- pratiti razinu usluge osoblja kako bi se maksimizirala prodaja u trgovini
- korištenje uređaja u trgovini kako bi se osiguralo da kupac ima uvid u cijeli asortiman proizvoda
- korištenje izvještaja za pomoć pri postavljanju ključnih prodajnih linija
- vizualni merchandising
- privući, angažirati i motivirati kupce na kupnju u trgovini korištenjem najnovijih vizualnih tehnika
- pružiti pomoć u održavanju standarda na prodajnom prostoru
- održavati zalihe čistima i urednima u svakom trenutku
- trening i razvoj
- poticanje osobnog napredovanja unutar trgovine
- pružanje pomoći pri uvođenju i obuci novih zaposlenika
- pomoć u razvoju postojećih zaposlenika osiguravajući da osoblje dovrši relevantne E-procjene