- nadzire rad odjela domaćinstva, sastavlja radni raspored, vodi evidencije o prisutnosti na poslu radnika odjela
- provodi nadzor nad čistoćom i urednošću soba/jedinica za goste, javnih područja hotela i kampa gdje borave gosti i okoline hotela (hotelskog kompleksa)
- upoznata je sa standardima u svom djelokrugu rada
- nadzire rutinsko čišćenje i provjerava da li se ono izvršava
- redovito pregledava sobe/jedinice, javna područja i okoliš hotela ili kampa
- posprema, uređuje i čisti sobe/jedinice, javne prostore hotela i kampa namijenjene gostima i okoliš
- obavlja mjesečne inventure sve posteljine, sredstava za čišćenje i operativnih pojedinosti
- provjerava posteljinu, i sve potrebne standarde utvrđene SOP-om u sobama
- obavještava sobarice (i trenira) o dolascima VIP osoba i drugim zbivanjima za koje je potrebno posebno zalaganje
- sastavlja raspored prema potrebama, i u skladu s predviđenom popunjenošću /u suradnji s voditeljem domaćinstva
- stalno je ažurno informirana o raspoloživim sobama/jedinicama, uključujući održavanje i rane/kasne prijave i odjave gostiju, te predmetne informacije prosljeđuje sobaricama
- nadzire dnevne poslove osoblja u odjelu domaćinstva
- provodi dnevne inspekcije soba/jedinica, i drugih prostora u okviru odjela domaćinstva, prema rasporedu Voditelja domaćinstva
- obavještava Voditelja domaćinstva o trenutnom statusu soba/jedinica
- pomaže i provjerava da li sobarice održavaju namještaj, uređaje i opremu u sobama u prvobitnom stanju, te osigurava da se popravak i radovi održavanja što prije izvrše
- obavještava Voditelja domaćinstva o svim potrebnim popravcima
- usklađuje sa Voditeljem domaćinstva trebovanja za opremu odjela za domaćinstvo i za potrebne zalihe
- vodi dnevnu inventuru i raspodjelu kompletne posteljine, ručnika, uniformi, sredstava za čišćenje, opskrbu soba za goste i toaletnih prostorija, praonice i prateće opreme i uređaja
- nadzire sve programe redovitog i specijalnog čišćenja
- dnevno vodi evidencije “Izgubljeno i nađeno”, upozorava sobarice o predavanju istih u ured domaćinstva
- također kontrolira rad sobarica u sobama/jedinicama gdje su gosti na boravku
- ispunjava naloge za tehničku službu prema potrebi
- provjerava ured sobarica, kolica u smislu urednosti i dostatnosti zaliha
- pomaže voditelju domaćinstva voditi evidenciju uniformi za djelatnike
- provjerava, oprema i opskrbljuje VIP sobe prema uputi
- u odsustvu voditelja domaćinstva vodi brigu o izdavanju i kontroli kartica soba/jedinica i zaduživanju službenih mobitela odjela
- poznaje i provodi sve procese i postupke utvrđene procedurom u odjelu domaćinstva
- pazi na troškove odjela; poduzima mjere kontrole troškova radne snage, darovnog programa i zaliha
- obavlja i druge poslove po nalogu nadređene osobe i/ili Poslodavca