Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Stručnjak za logistiku (m/ž)

Vertiv Croatia d.o.o.
Prijava do: 10. 10. 2024.
Lokacija rada: Rugvica

Opis posla

Tražimo novog člana našeg vrijednog tima odjela Logistike za ured u Rugvici, Dugoselska ul. 21. Ključne odgovornosti: - organizacija ulaznog i odlaznog prijevoza - koordinacija svih strana uključenih u transport - izrada prijevoznih i carinskih isprava te uvoznih dokumenata za carinjenje za projekte i standardne narudžbe - priprema logističkih dokumenata u Oracleu - odobravanje transportnih računa
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- 1+ godina radnog iskustva na sličnim pozicijama/ špedicija / logistika / koordinacija - VŠS ili VSS - aktivno znanje engleskog jezika - poznavanje rada na računalu: Aktivan korisnik Windowsa, MS Office, Oracle (prednost) - dobre analitičke, organizacijske, prezentacijske i komunikacijske vještine - osnovne kompetencije: orijentiranost na detalje, analitičnost, inicijativa, uvjerljivost, sposobnost rješavanja problema
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva1+

Poslodavac ti nudi

- ugovor o radu na neodređeno vrijeme - naknada troškova prijevoza - dopunsko zdravstveno osiguranje - isplata prigodnih nagrada (uskrsnica, božićnica, nagrada za rad i nagrada za djecu) - rad u dinamičnom okruženju - mogućnost izrade Multisport kartice
Vertiv Croatia d.o.o.
Vertiv Croatia d.o.o.
https://www.vertiv.com/Oreškovićeva ulica 6n/2, 10000 ZagrebVertiv Croatia d.o.o. dizajnira i proizvodi modularne data centre i specijalizirane klima komore za njihovo hlađenje. Kao globalni lider, Vertiv Croatia projektira, proizvodi i servisira infrastrukturne tehnologije za IT mreže.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen20. 09. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Skladištenje i logistika iznosi 1001.78 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću