Stručni referent za financije i računovodstvo je odgovorna osoba, koja je zadužena za sljedeće poslove:
- unos i obradu financijske dokumentacije, uključujući knjiženja ulaznih računa te obradu izlaznih računa i izvoda
- kontrola ispravnosti i financijske točnosti ulaznih računa
- usklađivanje materijalnog knjigovodstva s financijskim knjigovodstvom i skladištem
- usporedba i kontrola privremenih i okončanih građevinskih situacija te ugovorenih troškovnika
- usklađenja financijskih kartica i IOS-a
- izradu izvještaja o neplaćenim obvezama i nepodmirenim potraživanjima
- izrada tjednog plana podmirivanja financijskih troškova
- evidenciju i praćenje materijala (prema mjestima troška), uz kontrolu ekonomičnosti
- financijske inventure te evidencije viškova, manjkova i povrata materijala (kontrola količinskog i financijskog plana)
- izradu izvještaja o financijskom stanju gradilišta prema Upravi
- kontinuirano pravilno provođenje propisa i zakona, koji se odnose na ekonomsko-financijske poslove
- pripremu dokumentacije za odgovarajuće analize poslovanja (revizija i sl.) te sudjelovanje u izradama tih analiza
- ostale ekonomsko-administrativne poslove za potrebe odjela financija i računovodstva