Svrha:
- ostvarenje planiranih ciljeva odjela rabljenih vozila
- osigurava efikasno svakodnevno poslovanje u okviru odjela rabljenih vozila
Ključne odgovornosti:
- planiranje, vođenje, organizacija i kontrola rada odjela rabljenih vozila
- upravljanje ljudskim potencijalima (rukovođenje i organiziranje zaposlenika te njihov kvalitetan poslovni razvoj)
- razvoj stručnih kompetencija zaposlenika
- realizacija i kontrola prodajnih rezultata rabljenih vozila
- upravljanje i unapređenje prodajnih procesa
- kontrola i obrada troškovnih računa
Ključni zadaci:
- sudjeluje u planiranju mjesečnih i godišnjih cilljeva prodaje, bruto dobiti prodaje te osnovnih troškova odjela rabljenih vozila
- prati, kada je moguće, sve potencijalne kupce, kreirajući, implementirajući i motreći kontrolni sustav pretrage i prodaje
- stvara, implementira i upravlja sustavom koji prati i sažima kupce prethodnih polovnih vozila
- evaluira sva prethodna rabljena vozila dovedena u zastupstvo, provjerava njihovo vlasništvo, dokumentaciju te provjerava tehničku ispravnost i stanje karoserije
- planira i upravlja lagerom automobila na parkirnom djelu
- razumije, prati i implementira sve zakonske regulative vezane uz odjel rabljenih vozila
- pažljivo prati zahtjeve kupaca, izgubljene prodajne procese
- upravlja izlaganjem i održavanjem rabljenih vozila
- brine se da troškovi održavanja i obnove ne premašuju planirane troškove u proračunu
- stvara i održava mrežu osoba i tvrtki kako bi neometano mogao kupovati i prodavati rabljena vozila
- održava dnevne i tjedne sastanke timova
- trenira i motivira personal kojem je nadređen te sudjeluje u zapošljavanju u suradnji s nadređenom osobom
- pomaže prodavačima i prodajnim savjetnicima rabljenih vozila postaviti agresivne, ali realne, mjesečne planove te im pruža potrebnu potporu u navedenom
- pomaže podređenima u dovršavanju prodajnog procesa te se susreće sa strankama ukoliko smatra potrebnim
- brine se da prodavači i prodajni savjetnici razumiju i poštuju pravila i procedure tvrtke prilikom prodaje, uvjeta prodaje i korištenja sustava
- kontrolira trud prodavača i prodajnih savjetnika prilikom unaprijeđenja strankine predodžbe o zastupstvu i njihovog zadovoljstva
- potiče timski rad u prodajnom okruženju fokusiran na stranke kroz cjelokupan proces prodaje, isporuke i follow up-a
- održava učinkovitu komunikaciju unutar prodajnog odjela, kao i između odjela; nastoji promovirati harmoniju i timski duh, zajedno sa svim drugim odjelima