- obavljanje poslova prodaje karata, naplate viška prtljage i svih dodatnih usluga koje nude ugovorene kompanije
- upoznavanje s posebnostima svakog leta i posebnim zahtjevima zrakoplovne kompanije
- pravovremeno opremanje šaltera prodaje svim potrebnim materijalima (kompanijskim i materijalima Društva) potrebnim za obavljanje posla
- utvrđivanje identiteta putnika i provjera ispravnosti podataka putnika upisanih na karti,provjera valjanosti putnih dokumenata,posjedovanje i valjanost potrebne vize i dodatne dokumentacije koja je potrebna putniku za putovanje
- obradu specijalnih kategorija putnika, prijevoza oružja, sportske opreme, živih životinja i sl.u sklopu poslova koji se obavljaju na šalteru prodaje
- koordinacija poslova sa Kontrolorom registracije putnika i prtljage na letovima za koje se dio poslova obavlja na šalteru prodaje
- informiranje putnika o nedopustivom sadržaju putničke prtljage, štiteći pritom prijevoznika i sigurnost leta na temelju propisa IATA i kompanijskih propisa
- prodaju putničkih dokumenata (karata, MCO za dodatne naplate, karata za višak prtljage)
- zamjenu karata i povrat sredstava ako je moguće, primanje uplata, izdavanje zamjenskih karata
- otkazivanje rezervacija kojima je isteklo vremensko ograničenje valjanosti te naplata viška prtljage
- izvještavanje putnika kod neregularnosti u prometu (kašnjenju, otkazanim letovima, overbookingu) o razlozima neregularnosti i o pravima koja proizlaze iz toga, promjeni rezervacija, nedobrovoljnim promjenama rute, zemaljskom prijevozu, hotelskom smještaju, obrocima te izdavanju potrebnih dokumenata (zamjena karte, FIM, Voucher). Organizacija hotelskog smještaja i zamjenskog prijevoza za putnike
Mjesto rada: Zračna luka Franjo Tuđman.