- upravljanje svakodnevnim administrativnim poslovima poliklinike
- organizacija termina pacijenata u skladu s radnim kapacitetom poliklinike
- vođenje brige oko naručivanja pacijenata
- provođenje naplate predujmova i završnih računa sukladno općim uvjetima poliklinike
- priprema tjednih izvještaja (KPI) za obračun vanjskih doktora, prateći realizaciju usluga
- aktivno sudjelovanje u prodaji usluga poliklinike putem telefona, newslettera, e-maila i drugih digitalnih platformi
- komunikacija s pacijentima prije i nakon zahvata, odgovaranje na pozive, poruke i e-mailove radi pružanja potpune podrške
- izrada ponuda, avansnih računa i finalnih računa za pružene usluge
- praćenje i upravljanje inventarom uredskog i ostalog materijala potrebnog za poslovanje poliklinike
- upravljanje postupcima u slučaju reklamacija, pritužbi ili povrata robe
- brza i učinkovita obrada povrata robe, zaprimanje i analiza pritužbi te osiguranje zadovoljstva pacijenata
- suradnja s drugim odjelima kako bi osigurali učinkovit rad cijele poliklinike
- praćenje i poštivanje važećih zakonskih standarda i propisa