Povratak

Administrator građevinskih projekata (m/ž)

Aurora Construction d.o.o.
Prijava do: 26. 09. 2024.
Lokacija rada: Dubrovnik

Opis posla

Odabrani kandidat bit će odgovoran za vođenje svih administrativnih i uredskih poslova poduzeća, uz posebnu ulogu u administraciji i praćenju financija građevinskih projekata. Ključne odgovornosti u projektnom okruženju: - upravljanje kadrovskom evidencijom: osoba će voditi kadrovsku evidenciju, uključujući praćenje prisutnosti zaposlenika (radnika) na poslu, te druge relevantne kadrovske zapise i dokumentaciju - sudjelovanje u pripremi i realizaciji investicijskih projekata: administrator će aktivno sudjelovati u pripremi i realizaciji u početku manje složenih investicijskih projekata, a kasnije i kompleksnijih, po potrebi koordinirati sudionike u projektima prema uputi nadležnih, te osigurati da se sve aktivnosti i radni zadaci u kalendaru izvode prema planu - vođenje evidencije i raspodjela troškova: administrator će voditi evidenciju putnih naloga, troškova goriva, radnih sati za obračun plaća, te drugih troškova vezanih uz projekte, a po potrebi i raspodjelu troškova po obračunskim jedinicama (gradilištima) - primopredaja i kontrola plaćanja: administrator će sudjelovati u primopredaji dokumentacije, obračunu i kontroli plaćanja vanjskih suradnika i izvođača radova, osiguravajući da su svi ugovorni uvjeti ispoštovani i da su plaćanja izvršena pravovremeno - vođenje evidencije plaćanja ulaznih i izlaznih računa, vođenje virtualnog skladišta materijala (primka ulaznog materijala po računima mora odgovarati izdatnici izlaznog materijala po računima), komunicirati sa računovodstvenim servisom osiguravajući da su svi računi podmireni - arhiviranje tehničke i projektne dokumentacije: administrator će biti odgovoran za pravilno arhiviranje tehničke i projektne dokumentacije sukladno Zakonu i relevantnim pravilnicima, osiguravajući da je dokumentacija uvijek dostupna i organizirana Uredske odgovornosti: - komunikacija s poslovnim partnerima: administrator će biti prvi kontakt za poslovne partnere, odgovoran za osobnu i telefonsku komunikaciju. To uključuje preusmjeravanje poziva, preuzimanje i prenošenje poruka te osiguravanje da svi upiti budu pravovremeno i profesionalno obrađeni - upravljanje poštom i dokumentacijom: administrator će biti zadužen za primanje, razvrstavanje, slanje i vođenje evidencije o ulaznoj i izlaznoj pošti. Također, osoba će upravljati ulaznim i izlaznim računima, osiguravajući da je sva dokumentacija pravilno pohranjena i dostupna po potrebi - pisanje i uređivanje poslovnih dokumenata: Prema potrebi ili uputama nadređenih, administrator će sastavljati, pisati i uređivati dopise, zapisnike sa sastanaka te druge poslovne dokumente. ovo uključuje i pripremu materijala za sastanke te pružanje administrativne podrške u njihovoj organizaciji. - organizacija sastanaka i službenih putovanja: administrator će biti odgovoran za organizaciju radnih sastanaka, uključujući vođenje bilješki i pripremu potrebnih materijala, organizirati službena putovanja, uključujući rezervaciju smještaja i prijevoza, te upravljati rokovnikom za rezervaciju termina i dogovaranje sastanaka - evidencija i briga oko potrebnog uredskog materijala, te ostalih potrepština, brine za ugošćivanje i posluživanje gostiju - ostali poslovi po nalogu Uprave
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Vozačka dozvolaB
Digitalne vještineWord, Excel, Power Point, Internet, Outlook
JezikHrvatski (Materinji), Engleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva1-3

Poslodavac ti nudi

Poduzeće ulaže u razvoj dodatnih znanja i vještina svojih zaposlenika pri čemu se očekuje od kandidata da dolazi sa prijedlozima edukacije ili dodatnog usavršavanja Upravi na pregled i odobrenje. Nadalje, nudimo mogućnost fleksibilnijeg radnog vremena dokle kandidat ispunjava svoje radne zadatke i obaveze odgovorno i na vrijeme. U ovisnosti o razini znanja, vještina i dodatno uloženom trudu kandidata kroz vrijeme, kandidat može očekivati stimulativna primanja, bonuse za svoj dodatno uloženi rad kao i napredovanja u vidu plaće i ostalih beneficija. S obzirom da je riječ o novoosnovanoj tvrtki koja ima u planu razvoj mnogo složenijih investicija, organizacija će kao takva rasti, a time i naš tim, što je odlična prilika za vas da steknete pravovremeno iskustvo u ranoj fazi i sudjelujete u rastu i razvoju naše organizacije.
Aurora Construction d.o.o.
Aurora Construction d.o.o.
http://www.aurocon.hrVukovarska ulica 30, 20000 DubrovnikAurora Construction d.o.o. (Aurocon) je građevinska tvrtka koja se na području Dubrovnika i okolice bavi gradnjom primarno tradicionalne arhitekture, razvija investicijske projekte za visoki turizam, obnavlja kulturnu baštinu i predana je zadovoljstvu i zadržanju stručne radne snage u Hrvatskoj sa znanjem i specijalizacijom za lokalnu arhitekturu.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen27. 08. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću