Povratak

Djelatnik korisničke podrške (m/ž)

IDB Mobile Technology d.o.o.
Prijava do: 14. 09. 2025.
Lokacija rada: Bjelovar

Opis posla

- komunikacija s korisnicima putem e-maila, chata i telefona - bez prodaje - pomoć pri rješavanju problema vezanih uz naše usluge i digitalne sadržaje - davanje informacija o pretplatama, funkcionalnostima i tehničkoj podršci - evidentiranje korisničkih upita i povratnih informacija - suradnja s ostalim timovima s ciljem unaprjeđenja korisničkog iskustva
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- izvrsno znanje engleskog jezika (pisano i usmeno) - sposobnost jasnog izražavanja i rješavanja problema - pažnju na detalje, samostalnost i organiziranost - dobro poznavanje MS Office alata - poželjno iskustvo u korisničkoj podršci (nije uvjet)
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Viša stručna sprema, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineWord, Excel, Internet, Outlook
JezikEngleski (C1)
Minimalne godine radnog iskustva0-1

Poslodavac ti nudi

- hibridni model rada: jedan dan iz ureda ostalo od kuće - rad u smjenama - dva slobodna dana tjedno, uz rotaciju smjena na tjednoj bazi - plaćen gablec, svježe voće i kava svaki dan - redovite team buildinge i prijateljsko radno okruženje - stabilan posao i mogućnost profesionalnog razvoja - ugovor na neodređeno Ako želite biti dio dinamične međunarodne tvrtke i raditi posao u kojem se cijene komunikacijske vještine i timski duh, pozivamo vas da se prijavite. Rok za prijavu: 26.09.2025. Više o nama možete pronaći ovdje: - Web: https://idbmobile.com/ - Instagram: https://www.instagram.com/idbmobile - Facebook: https://www.facebook.com/idbmobiletechnologydoo
IDB Mobile Technology d.o.o.
IDB Mobile Technology d.o.o.
https://idbmobile.com/Savska cesta 144a, 10 000 ZagrebIDB Mobile Technology je međunarodna marketinška tvrtka specijalizirana za mobilne VAS usluge i digitalne sadržaje. S uredima u Marbelli, Zagrebu i Bjelovaru, svakodnevno kreiramo inovativna i zabavna online iskustva za milijune korisnika diljem svijeta. Naš prvi tehnološki iskorak dogodio se 1998. godine, kada je naš osnivač Chris Tomic ostvario prvu mikrouplatu putem SMS-a. Sljedeće godine, 1999., uslijedila je prva ‘over-the-air’ nadogradnja podataka, što su bila dva ključna trenutka koja su dovela do osnivanja IDB Mobile-a 2003. godine. U istoj godini osmislili smo i prvu dostavu podataka putem SMS poruka, što je omogućilo distribuciju softverskih paketa poput ažuriranja i igara – i tako je rođena industrija mobilnog zabavnog sadržaja. Danas svakodnevno opslužujemo više od 10 milijuna korisnika u 38 zemalja, a svake godine širimo tržište na nova područja. Naša misija je spajati tehnologiju i kreativnost kako bismo korisnicima omogućili najzabavnija, najjednostavnija i najsigurnija digitalna iskustva – od mobilnih igara i aplikacija do inovativnih usluga i sadržaja. Danas svakodnevno opslužujemo više od 10 milijuna korisnika u 38 zemalja, a svake godine širimo tržište na nova područja.
Potreban broj zaposlenika3
Oglas objavljen25. 08. 2025.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj