Tražimo iskusnog Team Leadera call centra koji će biti zadužen za zapošljavanje, obuku, profesionalni razvoj i vođenje tima u call centru te preuzeti odgovornost za ostvarivanje postavljenih ciljeva u domeni call centra. Osim toga, Team leader je odgovoran za organizaciju rada, praćenje uspješnosti tima, implementaciju promotivnih kampanja, te redovito izvještavanje o rezultatima.
Ključne odgovornosti:
- odabir i zapošljavanje novih članova tima temeljem potreba tvrtke
- obuka i kontinuirani profesionalni razvoj članova tima
- priprema i provedba rasporeda rada
- praćenje i ocjena uspješnosti svakog člana tima te kvalitete poziva
- provedba i praćenje promotivnih kampanja
- priprema mjesečnih izvješća o učinku tima i ispunjavanje mjesečnih ciljeva
- održavanje redovitih sastanaka za izvještavanje o rezultatima tima, povratne informacije o radu te postavljanje ciljeva s članovima tima
- organiziranje svakodnevnih zadataka unutar odjela i predlaganje ideja za poboljšanje procesa i performansi