- pružanje administrativne i operativne podrške prodajnim procesima, uključujući obradu narudžbi, komunikaciju s kupcima te vođenje relevantne dokumentacije
- svakodnevan kontakt s kupcima, vođenje brige o administrativnim zahtjevima kupaca
- u stalnom kontaktu s prodajnim predstavnicima, upoznat s planom dnevnih/tjednih aktivnosti, podnosi izvještaje o statusima predmeta
- praćenje ugovora s dobavljačima i kupcima kroz sve faze realizacije, osiguravanje poštivanja ugovorenih uvjeta, rokova i kvalitete isporuka
- aktivno istraživanje tržišta u cilju pronalaska novih, pouzdanih potencijalnih kupaca i novih poslovnih prilika
- surađivati s ostalim odjelima tvrtke – Planiranje, Proizvodnja, Razvoj, Održavanje i Osiguranje kvalitete
- po potrebi obilazak terena i slaganje polica
- pomagati rukovoditelju u raznim drugim projektima, zadacima i prezentacijama
- ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla