Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Suradnik za računovodstvo i financije (m/ž)

SPECK d.o.o.
Prijava do: 22. 12. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Tražimo motiviranog suradnika za računovodstvo i financije (m/ž) koji će se pridružiti našem timu i podržati neometano funkcioniranje naših financijskih i administrativnih procesa. Ako imaš oko za detalje, strast prema organizaciji i želju za razvijanjem vještina u financijama i administraciji, htjeli bismo te upoznati! O ovoj poziciji Kao suradnik za računovodstvo i financije (m/ž), radit ćeš zajedno s našom trenutnom stručnjakinjom za financije u upravljanju financijskim i administrativnim zadacima u tvrtci Speck. Surađivat ćeš i s našim poslovnim i HR timovima te drugim odjelima. Iako će pozicija biti pretežito remote, biti će potrebno doći do ureda nekoliko puta mjesečno radi operativnog posla. Tvoje primarne odgovornosti biti će pravovremeno evidentiranje računovodstvene dokumentacije, knjiženje ulaznih i izlaznih računa te izvoda banke, mjesečni obračun PDV-a, obračun plaće, putnih naloga te slanje potrebnih pratećih obrazaca u sustav ePorezne (JOPPD), izrada i slanje godišnjeg financijskog izvještaja i slično. Osim toga, sudjelovat ćeš u administrativnim zadacima kao support ostalim odjelima tvrtke (primarno finance i HR). Osnovne odgovornosti tvoje pozicije - samostalno obavljanje računovodstvenih i knjigovodstvenih poslova - knjiženje ulaznih i izlaznih računa - knjiženje bankovnih izvoda - vođenje evidencije dugotrajne imovine - obračun i knjiženje amortizacije - usklada stanja sa kupcima i dobavljačima te poreznom upravom - obračun PDV-a, PDV-s, ZP - obračun i knjiženje plaća i putnih naloga - ostala knjiženja glavne knjige i usklađenja sa analitičkim evidencijama - izrada godišnjih financijskih izvještaja - prijava/odjava radnika - administrativni poslovi Ostale odgovornosti pozicije: - pomoć u praćenju troškova i informiranju o poreznim propisima u Hrvatskoj - asistiranje u izradi i organizaciji ugovora te održavanju ugovornih sporazuma - podrška u pravovremenom izdavanju računa i praćenju uplata - pomoć u organizaciji i održavanju internih dokumenata - sudjelovanje u administraciji i praćenju EU projekata - podrška u administraciji plaća i praćenju isplata - pomoć u općim administrativnim zadacima upravljanja uredom
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- 1 do 3 godine radnog iskustva na sličnoj poziciji ili relevantni staž - obrazovanje iz ekonomije, financija ili srodnog područja - usmjerenost na detalje i snažne organizacijske vještine - osnovno razumijevanje računovodstvenih principa i financijskog izvještavanja - poznavanje Excela/Google Sheetsa za praćenje i organiziranje podataka - proaktivnost, želja za učenjem i pozitivan stav - dobro poznavanje engleskog jezika
Digitalne vještineExcel, Google Sheets
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva1-3

Poslodavac ti nudi

- redovito upravljanje radnim učinkom: omogućujemo redovite provjere i godišnje ocjene učinka kako bismo ti pružili dovoljno prilika da podijeliš svoje povratne informacije s nama, ali i kako bismo ti pomogli u poticanju profesionalnog razvoja - suradničko radno okruženje: pridruži se timu iskusnih stručnjaka u inkluzivnoj kulturi, gdje su timski rad, iskrenost, predanost i raznolikost cijenjeni i poticani - vrhunska oprema: za postizanje izvrsnih rezultata potrebna je dobra oprema. nudimo ti macbook ili drugi uređaj koji odgovara tvojoj poziciji, monitor, slušalice, tipkovnicu i sve ostale potrebne gadgete koji ti mogu zatrebati - mogućnosti profesionalnog razvoja: iskoristi svoj osobni godišnji edukacijski budžet za obrazovanje, uključi se u neki od Udemy tečajea, ili nadogradi svoje znanje uz pomoć Kindl knjiga na Kindle uređajima. - zdravlje i wellness: opusti se u sauni, vježbaj u teretani ili istraži nove trendove grupnih vježbi uz Multisport karticu. Odmori i oporavi se uz 10 dana 100% plaćenog bolovanja godišnje - okupljanja na razini tvrtke i okupljanja na razini tima: sudjeluj u tri potpuno financirana godišnja okupljanja, uključujući Spring party, Christmas Party i trodnevni Team building vikend. Upoznaj svoje članove tima! - hibridni model rada: kao tvrtka koja je usmjerena na rad na daljinu, nudimo hibridni model rada, a naš ured u Zagrebu uvijek je dostupan za one koji preferiraju rad u uredskom okruženju
SPECK d.o.o.
https://www.speck.agency/Ulica Franje Petračića 6, 10000 ZagrebMi smo Speck - agencija za dizajn i razvoj posvećena rješavanju poslovnih izazova i izradi uspješnih digitalnih proizvoda koji se svakodnevno koriste od strane tisuća korisnika. S timom od više od 70 talentiranih tehnoloških stručnjaka i strastvenih digitalnih entuzijasta, kreiramo rješenja za globalne klijente.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen12. 12. 2024.
Prosječna neto plaća u kategoriji Ekonomija, financije i računovodstvo iznosi 1315.19 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj