- briga o vizualnom merchandisingu prodajnih jedinica: Kreiranje atraktivnih izložbenih prostora, praćenje trendova i osiguravanje vizualne usklađenosti s brandom
- asistencija u razvoju i implementaciji marketinških strategija: Provođenje marketinških planova za promociju brenda putem različitih digitalnih i tradicionalnih kanala (tisak, online, radio, TV)
- asistencija u upravljanju društvenim mrežama i kreiranju vizualnog sadržaja: Izrada promotivnih materijala i grafičkih vizuala u alatima za grafički dizajn, te pisanje promotivnih tekstova i sadržaja za društvene mreže
- fotografsko i video bilježenje proizvoda, događaja i aktivnosti: Obrada vizualnih materijala za potrebe promocije
- sudjelovanje u organizaciji promotivnih kampanja i događanja: Planiranje i realizacija marketinških aktivnosti u suradnji s timom i vanjskim partnerima.
- analiza učinkovitosti marketinških kampanja: Praćenje i izvještavanje o rezultatima provedenih aktivnosti
- suradnja s vanjskim marketinškim agencijama i partnerima: Koordinacija aktivnosti s vanjskim suradnicima i dobavljačima
- briga o vizualnom merchandisingu prodajnih jedinica: Kreiranje atraktivnih izložbenih prostora, praćenje trendova i osiguravanje vizualne usklađenosti s brandom