- minimalno 3 godine iskustva u digitalnom marketingu s fokusom na tehničku izvedbu
- napredno poznavanje WordPress-a i WooComerce-a ili drugih CMS sustava za webshop
- napredno razumijevanje web arhitekture i UX/UI principa te utjecaj UX na SEO
- osnovno razumijevanje HTML-a i CSS-a
- napredno poznavanje SEO tehnika i alata: SEMrush, Keyword Planner i sl.
- napredno razumijevanje User Search Intent
- učinkovito korištenje alata za newsletter kampanje: Webpower, Mailchimp, Brevo ili slično
- poznavanje Meta alata i SMO
- napredno razumijevanje oglašavanja i korištenja alata (Google Ads, Remarketing)
- napredno korištenje alata Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager i Microsoft Office paketa (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- iskustvo u poznavanju procesa unutar CRM sustava
- samostalnost, sistematičnost, preciznost, proaktivnost, analitičko razmišljanje, sposobnost rada na više projekata paralelno, sposobnost poštivanja rokova i upravljanja prioritetima
Bonus bodovi:
- iskustvo u vođenju migracije web stranica (npr. promjena CMS-a, strukture, redirekcije)
- poznavanje alata za A/B testiranje
- iskustvo u razvoju programskih rješenja temeljenih na umjetnoj inteligenciji
- poznavanje alata za grafički dizajn (Canva, Figma, Adobe Ilustrator, Photoshop
Stručna spremaViša stručna sprema
Digitalne vještineCSS, Google Analytics, HTML, MS Office, Search Engine Optimization (SEO), WordPress
JezikEngleski (A2)
Minimalne godine radnog iskustva3