Povratak

Administrator (m/ž)

INDOR d.o.o. izrada predmeta od plastičnih masa i trgovina
Prijava do: 21. 12. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

- organizacija i upravljanje administrativnim poslovima - praćenje i arhiviranje komercijalne dokumentacije - izrada otpremnica i računa - komunikacija s prodajnim timom, praćenje narudžbi i isporuka - komunikacija s kupcima - održavanje baze podataka o kupcima te ažuriranje informacija - obavljanje drugih administrativnih zadataka prema potrebama organizacije
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- timski orijentirana osoba sa sposobnošću multitaskinga - radno iskustvo na istim i/ili sličnim poslovima - visok stupanj odgovornosti, samostalnosti i inicijative u radu - fleksibilnost i prilagodljivost potrebama posla - poznavanje MS Office paketa - poznavanje engleskog jezika - spremnost na timski rad
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (A2)
Minimalne godine radnog iskustva0-1

Poslodavac ti nudi

- naknada za putne troškove - naknada za prehranu - božićnica - radno vrijeme od ponedjeljka do petka, od 08 do 16 sati
INDOR d.o.o. izrada predmeta od plastičnih masa i trgovina
https://www.indor.hr/Oreškovićeva 8j, 10010 ZagrebTvrtka Indor d.o.o. osnovana je 1990. godine te se bavi distribucijom kozmetičkih i kućanskih proizvoda. Kroz više od 30 godina rada, stekli smo široku bazu višegodišnjih partnera te smo prisutni u svim vodećim trgovačkim lancima.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen21. 11. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću