Stručni referent za financije i računovodstvo je odgovorna osoba, koja je zadužena za sljedeće poslove:
- unos i obradu financijske dokumentacije, uključujući knjiženja ulaznih računa, te obradu izlaznih računa i izvoda
- usklađivanje kartica kupaca i dobavljača i slanje IOS-a
- blagajničko poslovanje
- usklađivanje materijalnog knjigovodstva s financijskim knjigovodstvom i skladištem
- kontinuirano pravilno provođenje propisa i zakona, koji se odnose na ekonomsko - financijske poslove
- izradu i predaju zakonom propisanih periodičnih i godišnjih financijskih izvještaja, te završnog računa
- usklađenja poreznih evidencija, uključujući komunikaciju s tijelima javne uprave
- izradu izvještaja o neplaćenim obvezama i nepodmirenim potraživanjima
- nadzor nad kreditnim obvezama i potraživanjima društva
- evidenciju dugotrajne imovine i obračun amortizacije te evidenciju nabave i kretanja sitnog inventara
- evidenciju i praćenje materijala (prema mjestima troška), uz kontrolu ekonomičnosti
- financijske inventure, te evidencije viškova, manjkova i povrata materijala (kontrola količinskog i financijskog plana)
- evidenciju kredita, leasinga, te planova dospijeća otplatnih rata i rata najma
- pripremu i obradu kompenzacija, asignacija i cesija
- nadzor nad visinom okvira kreditnog zaduženja
- izradu izvještaja o garancijama i ostalim instrumentima osiguranja
- kontrolu dostavljenih sredstava osiguranja prije izvršenja plaćanja, te izradu pripadajućih izvještaja
- dohvat i preuzimanje bankovnih izvadaka i e-računa, te provođenje plaćanja
- pripremu dokumentacije za odgovarajuće analize poslovanja (revizija i sl.), te sudjelovanje u izradama tih analiza
- ostale ekonomsko-administrativne poslove za potrebe odjela financija i računovodstva