Tražimo proaktivnu, sistematičnu i komunikativnu osobu za poziciju manager za razvoj prodaje s fokusom na IoT rješenja, koja će biti odgovorna za aktivnosti praćenja i analize tržišta, identifikaciju i kreiranje prodajnih prilika i potencijalnih klijenata te provedbu prodajnih aktivnosti.
Opis posla uključuje:
1. Istraživanje i analiza tržišta
- praćenje tržišta u segmentima u nadležnosti
- identifikacija novih prilika na tržištu i potencijalnih klijenata
- identifikacija potencijalnih partnerstava i suradnji
- informiranje o potrebama tržišta i dostupnim rješenjima
- analiza konkurencije i tržišnog potencijala
- izrada analiza i izvještaja o tržištu
2. Planiranje prodajnih aktivnosti
- priprema planova prodaje za dodijeljene tržišne segmente
- definiranje strategije pristupa postojećim i potencijalnim klijentima
- aktivno praćenje natječaja, planova nabave i informacija o projektima
- ažurno vođenje baza podataka i evidencija o potencijalnim klijentima, tržištu i natječajima (BI)
3. Razvoj prodaje
- sudjelovanje u pripremi i provedbi marketinških kampanja za ciljne segmente
- kontinuirano prikupljanje podataka za analizu i procjenu tržišnih potencijala
- provođenje telemarketing kampanja
- prepoznavanje potreba potencijalnih klijenata i povezivanje s rješenjima iz ponude tvrtke
- informiranje i savjetovanje potencijalnih klijenata aktivna suradnja s konzultantima u vezi s natječajima i financijskim instrumentima koji mogu otvoriti nove prodajne prilike
- kreiranje i redovno ažuriranje baze podataka o potencijalnim klijentima
4. Prodajne aktivnosti
- proaktivna komunikacija s potencijalnim klijentima i partnerima
- otvaranje novih prodajnih prilika
- izgradnja i održavanje i dugoročnih kvalitetnih odnosa s potencijalnim i postojećim klijentima
- kontinuirano praćenje potreba klijenata i identifikacija novih prodajnih prilika
- procjena poslovne prilike i izrada strategije pristupa klijentu
- organizacija i realizacija prodajnih sastanaka i prezentacija
- priprema ponuda i ponudbene dokumentacije, koordinacija tehničkih i komercijalnih dijelova dokumentacije
- definiranje cijena, izrada kalkulacija i uvjeta ponuda
- vođenje pregovora s klijentima
- redovno ažuriranje podataka u CRM sustavu (Salesforce)
- organiziranje, priprema i realizacija prodajnih sastanaka i prezentacija
5. Sudjelovanje u marketinškim aktivnostima
- sudjelovanje u kreiranju marketinških aktivnosti i provedbi marketinških kampanja za dodijeljene tržišne segmente
- sudjelovanje u aktivnostima razvoja poslovanja
- analiza rezultata provedenih kampanja i marketinških aktivnosti