- samostalno obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova
- knjiženje i kontrola svih vrsta dokumenata (potrošnja robe, izlazne i ulazne fakture, amortizacija, bankovni izvodi, plaće, itd.)
- obračun plaća zaposlenih
- PDV prijava
- vođenje analitičke evidencije kupaca i dobavljača te njihovo usklađivanje
- komunikacija i suradnja s klijentima, financijskim institucijama, poreznom upravom i drugim relevantnim institucijama
- kontrola osnovnih sredstava, sitnog inventara i amortizacije
- sastavljanje bruto bilance
- analiza financijskih pokazatelja
- odgovornost i samostalna izrada završnog računa, te priprema statističkih i godišnjih izvještaja
- priprema dokumenata za reviziju Društva
- poznavanje i praćenje zakona i propisa iz područja računovodstva i financija
- rukovođenje timom ljudi u sektoru računovodstva
- koordiniranje i kontrola dnevno operativnih poslova unutar tima
- praćenje troškova i predlaganje mjera njihove optimizacije
- izvještavanje i analiza poslovanja te savjetovanje Uprave Društva
- organiziranje popisa imovine sukladno pozitivnom zakonodavstvu
- izrada standardnih operativnih procedura i radnih uputa
- ostali vezani poslovi