Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Specijalist za digitalni marketing (m/ž)

Dolium d.o.o.
Prijava do: 16. 09. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Specijalist za digitalni marketing ima ključnu ulogu u planiranju, implementaciji i optimizaciji online marketing strategija sa ciljem privlačenja i angažiranja ciljane publike. Njegove glavne odgovornosti uključuju: SEO (Optimizacija za pretraživače): - Optimizira sadržaj i strukturu web sajta kako bi se poboljšala pozicija na pretraživačima kao što su Google, Bing i drugi. - Istražuje relevantne ključne riječi i implementira ih u sadržaj sajta. SEM (Marketing na pretraživačima): - Kreira i upravlja plaćenim kampanjama na pretraživačima (Google Ads, Bing Ads). - Optimizira kampanje za bolji povrat investicije (ROI) i povećanje konverzija. Društvene mreže: - Upravlja prisustvom poduzeća na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter itd.). - Kreira i objavljuje sadržaj koji angažira publiku, prati rezultate i prilagođava strategiju po potrebi. - Upravlja plaćenim kampanjama na društvenim mrežama (npr. Facebook Ads, Instagram Ads). E-mail marketing: - Dizajnira i šalje e-mail kampanje ciljanoj publici. - Segmentira bazu podataka, analizira rezultate (otvorene e-mailove, klikove, konverzije) i optimizira kampanje. Kreiranje i optimizacija sadržaja: - Radi na kreiranju kvalitetnog i relevantnog sadržaja za web sajt, blogove, e-mailove i društvene mreže. - Optimizira sadržaj za bolje angažiranje publike i poboljšanje pozicija na pretraživačima. Analitika i izvještavanje: - Prati performanse svih digitalnih kampanja koristeći alate kao što su Google Analytics, SEMrush, i drugi. Analizira podatke i izvodi zaključke koji pomažu u daljem poboljšanju digitalnih strategija. - Redovno izvještava menadžment o rezultatima i daje preporuke za buduće aktivnosti. PPC (Plaćanje po kliku) kampanje: - Kreira i upravlja PPC kampanjama na različitim platformama (npr. Google Ads, Facebook Ads). - Optimizira oglase za bolju konverziju i smanjenje troškova po kliku (CPC). UX/UI optimizacija: - Surađuje sa dizajnerskim timom kako bi se osigurao pozitivan korisnički doživljaj (User Experience - UX) na web sajtu. Prati i unapređuje interfejs korisničkog iskustva (User Interface - UI) za bolju navigaciju i lakšu upotrebu sajta. Affiliate marketing: - Razvija i upravlja affiliate programima, gdje suradnici promoviraju proizvode poduzeća u zamjenu za proviziju od prodaje. - Prati performanse i optimizira affiliate aktivnosti. Upravljanje online reputacijom: - Prati online recenzije i komentare, odgovara na povratne informacije korisnika i radi na održavanju pozitivne reputacije brenda. Specijalista za digitalni marketing ima širok spektar odgovornosti koje pokrivaju različite aspekte online prisustva poduzeća. Njegova uloga je da privuče, angažira i konvertira online posjetioce u klijente kroz efektivne digitalne strategije. Također, kandidat će obnašati poslove koje uključuju: Razvoj marketing strategije: - Kreira i implementira dugoročne i kratkoročne marketing planove u skladu sa ciljevima poduzeća. - Definira ciljne grupe potrošača i razvija strategije za njihovo privlačenje i zadržavanje. Budžetiranje: - Priprema i upravlja marketing budžetom, osiguravajući da se sredstva efikasno koriste za postizanje ciljeva. Prati troškove i vrši prilagođavanja kako bi se osiguralo da se budžet koristi na optimalan način. Koordinacija timova: - Nadgleda rad marketing tima, uključujući specijaliste za digitalni marketing, PR, brendiranje, i drugo. - Surađuje sa drugim odjeljenjima kao što su prodaja, razvoj proizvoda i financije, kako bi osigurao konzistentnost poruka i aktivnosti. Upravljanje kampanjama: - Planira, pokreće i prati uspješnost marketinških kampanja (online i offline). - Analizira rezultate kampanja i pravi preporuke za buduće aktivnosti na osnovu performansi. Istraživanje tržišta: - Prikuplja i analizira podatke o tržištu, konkurenciji i trendovima kako bi identificirao prilike i izazove za preduzeće. Koristi te podatke za prilagođavanje strategija i taktika. Brendiranje i pozicioniranje: - Razvija i implementira strategije za izgradnju i održavanje imidža brenda. Osigurava da svi marketing materijali i komunikacije reflektiraju identitet i vrijednosti brenda. Upravljanje odnosima sa klijentima: - Rad na izgradnji i održavanju jakih odnosa sa ključnim klijentima i partnerima. - Uključuje se u aktivnosti vezane za lojalnost potrošača i programe nagrađivanja. Evaluacija i izvještavanje: - Redovno prati KPI (ključne pokazatelje performansi) i izvještava menadžment o postignutim rezultatima. - Na osnovu analize performansi, donosi odluke o eventualnim promjenama u strategiji ili taktici. Inovacije i prilagođavanja: - Prati inovacije u marketing alatima, tehnologijama i trendovima, te ih implementira kako bi poduzeće ostalo konkurentno. - Fleksibilno prilagođava strategije u skladu sa promjenama na tržištu ili unutar poduzeća. Marketing menadžer je, dakle, odgovoran za sveukupnu sliku i performanse marketinga u poduzeću, osiguravajući da su sve aktivnosti usklađene sa ciljevima preduzeća i da doprinose njegovom rastu i uspjehu.
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- odgovornost - samomotiviranost - spremnost na rad u dinamičnom timu ljudi - fleksibilnost - spremnost na učenje i edukaciju
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Vozačka dozvolaB
Minimalne godine radnog iskustva3

Poslodavac ti nudi

- rad u malom i poduzetnom timu - pomoć i podrška voditelja - stalna i redovita primanja (božićnice, bonusi) - mogućnost napredovanja - radno vrijeme od 8:00 do 16:00 sati - neradni vikend i praznici
Dolium d.o.o.
http://www.paulaner.hrSamoborska cesta 145, 10 090 ZagrebTvrtka „Dolium d.o.o. „ je ekskluzivni zastupnik Paulaner piva, istaknutih koktela i ginova za Republiku Hrvatsku.
Potreban broj zaposlenikaViše
Oglas objavljen06. 09. 2024.
Prosječna neto plaća u kategoriji Marketing, PR i mediji iznosi 1317.94 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj