Tražimo odgovornu i motiviranu osobu za poziciju samostalnog knjigovođe. Ako imate iskustva u vođenju knjigovodstvenih poslova, osobito u turističkoj industriji, pozivamo vas da se pridružite našem timu.
Opis posla:
- samostalno vođenje poslovnih knjiga u skladu s važećim računovodstvenim i poreznim propisima
- knjigovodstveno praćenje i knjiženje poslovnih transakcija, uključujući:
- knjiženje računa i faktura (prijemnih i izdanih) prema vrstama transakcija (prodaja, kupovina, najam, rezervacije i sl.)
- poznavanje oporezivanja prema posebnom postupku za turističke agencije
- knjiženje putnih naloga, službenih putovanja i ostalih poslovnih troškova
- priprema i kontrola ispravnosti primljenih i izdanih računa prema zakonskim i internim pravilnicima
- praćenje plaćanja i usklađivanje stanja
- praćenje naplate potraživanja i podmirivanja obveza te izvještavanje menadžmenta o stanju
- poznavanje knjiženja trgovanja vrijednosnim papirima, uključujući:
- knjiženje svih transakcija vezanih uz kupovinu i prodaju vrijednosnih papira (dionice, obveznice i drugi instrumenti)
- praćenje dnevnih, tjednih i mjesečnih poslovnih transakcija, izrada izvještaja temeljenih na knjiženju transakcija
- izrada financijskih izvještaja (bilanca, račun dobiti i gubitka, izvještaji o novčanom toku)
- priprema i podnošenje poreznih prijava (PDV, porez na dobit, porez na dohodak i druge obveze)
- komunikacija s poreznim i drugim nadležnim institucijama u vezi s poslovanjem
- ostali administrativni i knjigovodstveni poslovi vezani uz računovodstvene transakcije
Kadrovskih poslovi:
- evidencija radnog vremena zaposlenika i izrada obračuna plaća
- upravljanje kadrovskom dokumentacijom, uključujući zapošljavanje, prijave i odjave radnika, vođenje evidencije o godišnjim odmorima i bolovanjima
- izrada ugovora o radu, aneksa ugovora i drugih kadrovskih dokumenata
- pomoć u pripremi izvještaja o zaposlenicima za interne i vanjske potrebe (npr. za inspekcijske nadzore)
- komunikacija s institucijama vezanim uz radne odnose (mirovinsko, zdravstveno, Zavod za zapošljavanje)
- obavljanje administrativnih poslova vezanih uz radne ugovore i zapošljavanje novih radnika
- praćenje i usklađivanje sa zakonskim obvezama vezanim uz radno pravo
Administrativni poslovi:
- vođenje uredske evidencije, zaprimanje i sortiranje pošte
- organizacija i koordinacija dnevnih uredskih aktivnosti
- podrška menadžmentu u administrativnim i poslovnim zadacima
- arhiviranje poslovnih dokumenata i praćenje rokova za plaćanje, usklađivanje dokumentacije s računovodstvenim evidencijama