- postavljanje i implementacija internih računovodstvenih procesa i sustava te koordinacija računovodstvenih aktivnosti s vanjskim računovodstvenim servisom
- obrada ulaznih faktura i kontrola prije knjiženja
- obrada i priprema plaćanja, knjiženja troškova, vremenskih razgraničenja, vođenje analitičkog knjigovodstva osnovnih sredstava i zaliha te usklađivanja s glavnom knjigom
- komunikacija i usklađivanje otvorenih pitanja s dobavljačima/ kupcima
- sudjelovanje u sastavljanju poslovnih knjiga i obrazaca koji se koji se na mjesečnoj/ kvartalnoj/ godišnjoj razini predaju u PU kao i završnog računa, statističkih izvještaja i obračuna poreza na dobit
- praćenje važećih propisa iz područja financija, računovodstva i poreza te njihove primjene
- priprema izvještaja za potrebe Grupe za lokalnu pravnu osobu
- priprema izvještaja za upravu te koordinacija i sudjelovanje pri reviziji, nadzoru PU ili drugim aktivnostima provjere
- ostali operativni zadaci u okviru odjela Računovodstva i financija