Povratak

Operativni Direktor (m/ž)

EASY ASSET MANAGEMENT d.o.o.
Prijava do: 13. 02. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Upravljanje svakodnevnim operacijama: - koordinacija i kontrola svakodnevnih aktivnosti tvrtke, uključujući upravljanje resursima, procesima i sustavima - osiguranje nesmetanog poslovanja svakodnevnih aktivnosti, kako na kratkoročnoj, tako i na dugoročnoj razini Planiranje i strateški razvoj: - kreiranje i implementacija operativnih strategija koje su usklađene s općom strategijom tvrtke - unapređenje učinkovitosti procesa i optimizacija operacija Upravljanje timom: - zapošljavanje, obuka i upravljanje osobljem u različitim operativnim odjelima - motivacija tima i osiguranje visokokvalitetnog izvršenja zadataka Unapređenje procesa i inovacije: - identifikacija mogućnosti za poboljšanje postojećih procesa i implementacija novih tehnologija ili metoda - analiza podataka i metrike za prijedloge rješenja za povećanje produktivnosti Suradnja s drugim izvršnim tijelima: - uska suradnja s CEO-om i drugim članovima izvršnog tima pri postavljanju dugoročnih ciljeva - donošenje odluka i pružanje savjeta na visokoj razini u operativnim pitanjima Rizici i usklađenost: - odgovornost za upravljanje rizicima povezanim s operativnim aktivnostima i osiguranje usklađenosti s regulatornim zahtjevima - praćenje i analiza tržišta kako bi se osiguralo da tvrtka udovoljava zakonskim i industrijskim standardima Upravljanje kvalitetom: - praćenje kvalitete proizvoda i usluga koje tvrtka nudi - osiguranje stalnog poboljšanja i usklađenosti sa standardima kvalitete
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- minimalno 2 godine iskustva na sličnim radnim pozicijama - iskusnu, preciznu i pouzdanu osobu koja se odlikuje visokim profesionalizmom - dobro poznavanje engleskog jezika, u govoru i pismu - sklonost radu i sposobnost rada u dinamičnom i izazovnom radnom okruženju
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva2

Poslodavac ti nudi

- stručni razvoj: podršku u tvojoj profesionalnoj izobrazbi i napredovanju unutar uspješne i inovativne tvrtke - fleksibilno radno vrijeme: atraktivno radno vrijeme koje omogućuje ravnotežu između privatnog i poslovnog života - stabilnost i karijera: priliku za dugoročnu i stabilnu karijeru u društveno odgovornoj tvrtki - podršku i mentorstvo: iskusni tim koji ti pomaže u svakodnevnim izazovima i potiče tvoj osobni i profesionalni rast - motivirajuće radno okruženje: pozitivno radno okruženje koje vrednuje suradnju, inovacije i osobnu inicijativu - beneficije: atraktivni benefiti koji čine rad u našoj tvrtki još ugodnijim Ako smatraš da bismo mogli uspješno surađivati, pošaljite nam svoj detaljan životopis na hrvatskom jeziku. Jamčimo povjerljivost svih prijava i kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži krug selekcije.
EASY ASSET MANAGEMENT d.o.o.
EASY ASSET MANAGEMENT d.o.o.
https://kredis.hr/Ulica Charlesa Darwina 6C, 10000 ZagrebKredis je brand tvrtke Easy Asset Management d.o.o. koja nudi klijentima brza, jednostavna i inovativna rješenja za financiranje. Ponosni smo na inovativnost, jednostavnost korištenja i transparentnost. Misija nam je pružiti financijske usluge koje su najbolje, najbrže i najjednostavnije za korištenje. Radimo i stvaramo bolje sutra za naše klijente, kolege, partnera i prijatelje. Trenutno smo tim koji čini: - više od 50 zaposlenih - više od 20 samostalnih uredaViše o poslodavcu
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen14. 01. 2025.
Kategorije
Prosječna plaća u kategoriji Management iznosi 2651.58 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću