- Recording of incoming invoices and control of outgoing invoices
- Implementation and optimization of all internal control processes, covering all accounting activities within the hotel
- Focus on the application of all local VAT regulations
- Control of weekly collective payments to suppliers and individual payments
- Support in the implementation of new applications and systems
- Assistance in training new team members and interns, as well as onboarding new colleagues
- Supervision of accounting clerks
- Management of the archive
- Preparation and updating of various "Policies and Procedures" related to accounting
- Implementation and development of various accounting templates for monthly and yearly closing
- Proactivity in the implementation of new local laws, regulations, and standards
- Additional bonus: Knowledge of the USALI standard
----
- knjiženje ulaznih računa i kontrola izlaznih računa
- implementacija i optimizacija svih internih kontrolnih procesa, s pokrivanjem svih računovodstvenih aktivnosti u hotelu
- fokus na primjenu svih lokalnih propisa vezanih uz PDV
- kontrola tjednih kolektivnih uplata dobavljačima i pojedinačnih uplata
- podrška u implementaciji novih aplikacija i sustava
- pomoć u obuci novih članova tima i pripravnika te uvođenje novih kolega
- nadzor nad računovodstvenim referentima
- upravljanje arhivom
- priprema i ažuriranje različitih "Politika i procedura" vezanih uz računovodstvo
- implementacija i razvoj različitih računovodstvenih predložaka za mjesečno i godišnje zatvaranje
- proaktivnost u implementaciji novih lokalnih zakona, propisa i regulativa
- dodatni bonus: poznavanje USALI standarda