Tražimo osobu koja vjeruje i spremna je pokazati da je uvijek moguće bolje, brže i kvalitetnije; osobu koja će unaprijediti naš cjelokupan lanac opskrbe, proširiti prodajni asortiman i dati ključan doprinos dizanju pozitivnog korisničkog iskustva na novu razinu.
Opis posla:
Odgovornost za funkcioniranje odjela
- odgovara za optimalno funkcioniranje odjela te organizira rad djelatnika
- osigurava ostvarenje plana prihoda sukladno definiranim ciljevima po kategorijama robe
- osigurava ostvarenje plana ukupne marže po kategorijama robe
- optimizira i razvija poslovne procese i procedure odjela te osigurava njihovu primjenu
- definira i optimizira budžete odjela, planira, prati i odgovara za troškove odjela
Upravljanje lancem opskrbe
- razvija strategiju lanca opskrbe te integrira ključne poslovne procese (nabava, skladištenje, distribucija) za sve kanale prodaje
Nabavka robe i upravljanje zalihama
- pregovara uvjete za nabavku asortimana s domaćim i inozemnim dobavljačima
- planira i upravlja zalihama robe proizvoda sukladno definiranim planovima
Upravljanje ukupnim asortimanskim miksom
- prema strategiji tvrtke definira asortimanski miks u prodajnim kanalima
- upravlja politikom cijena kategorijama asortimana
- u suradnji s ostalim komercijalnim odjelima (prodaja i marketing) izrađuje analize, odnosno kordinira izradu analiza i vrši kontinuirano slanje povratnih informacija upravi društva
Interna koordinacija
- usklađuje s drugim odjelima uvođenje novog asortimana