Povratak

Koordinator za uredsku administraciju i organizaciju (m/ž)

LQ društvo s ograničenom odgovornošću za poslovno savjetovanje
Prijava do: 22. 11. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Tražimo osobu koja će se svojom osobnošću i vrijednostima uklapati u našu poslovnu cjelinu, a svojim znanjem, vještinama i sposobnostima doprinositi uspjehu tvrtke radeći na sljedećim poslovima: - vođenje rezervacije trening dvorane i komunikacija s klijentima - pripremanje i vođenje brige o prostoru za održavanje treninga - organizacija coffee breakova, ručka i dočeka polaznika - priprema potrebnih materijala za trenere - briga o nabavci uredskog materijala i potrepština - koordinacija s odjelom marketinga oko nabavke materijala - unošenje projekata na Asanu - organiziranje smještaja i prijevoza za trenere - suradnja s dobavljačima - izdavanje ugovora - briga o uredu - drugi administrativni poslovi
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Od Vas očekujemo: - srednju stručna spremu ekonomskog smjera - minimalno godinu dana radnog iskustva na sličnim poslovima - dobro poznavanje engleskog jezika - napredno poznavanje rada u informatičkom okruženju (prvenstveno MS Office) - visoka motivacija za rad na financijsko-administrativnim poslovima - spremnost na dugoročni angažman - organiziranost - ljubaznost i komunikativnost Pored navedenih zahtjeva, sposobnosti i karakteristika od svih kandidata se očekuje samostalnost u radu, pouzdanost, proaktivnost i energičnost, kao i spremnost za savladavanje prepreka u postizanju poslovnih ciljeva.
Stručna spremaSrednja stručna sprema
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva1

Poslodavac ti nudi

Što nudimo: - ugovor na neodređeno, uz probni rok u trajanju od 6 mjeseci - rad u timskom okruženju i dinamičnoj radnoj atmosferi gdje se osim stručnosti i znanja, visoko cijene individualni doprinos i postignuće - mogućnost dodatnih edukacija - kvartalne bonuse ovisno o postignutim rezultatima kompanije - plaćen ručak - plaćen sistematski Pozivamo vas da postanete dio našeg srčanog tima gdje će vaša ljubaznost, uslužnost i sposobnost snalaženja u raznolikim radnim zadacima biti ključni za naš zajednički uspjeh! Ako ste osoba koja voli pomoći drugima i uživa u dinamičnom radnom okruženju, pridružite nam se kao Asistent u vođenju ureda. Radujemo se vašoj prijavi i mogućnosti zajedničkog rasta!
LQ društvo s ograničenom odgovornošću za poslovno savjetovanje
LQ društvo s ograničenom odgovornošću za poslovno savjetovanje
https://lq.hr/Petrova 80, 10000 ZagrebLQ d.o.o. je kompanija koja se u posljednjih 20 godina afirmirala na području leadership treninga, executive coachinga, e-learninga uz primjenu najboljih dijagnostičkih alata za upravljanje talentima, selekciju i razvoj menadžera te ispitivanje organizacijske kulture u tvrtkama. Kreirali smo i BOOM – sveobuhvatno rješenje koje transformira organizaciju kroz redizajniranje sustava i uloga kako bi se postigla visoka funkcionalnost i autonomija pojedinaca i timova. Misija LQa je donositi svjesnost i transformaciju u živote lidera i organizacija, koju živimo s posebnim žarom. Kompanija smo s međunarodnim iskustvom koja zapošljava proaktivne ljude te ih izgrađuje u samoodgovorne i samomotivirane zaposlenike s vlastitom autonomijom u radu.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen12. 11. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću