Povratak

Administrator uredskih poslova i poslova računovodstva (m/ž)

BDO CROATIA d.o.o.
Prijava do: 29. 11. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

- administracija u suradnji sa računovodstvom (unos ulaznih računa, izrada izlaznih računa, priprema dokumentacije za javnu nabavu te ostali administrativni poslovi) - izvršavanje administrativnih i uredskih poslova te opća koordinacija rada ureda i administracije - administrativni i korespondentni poslovi (telefon, e-mail, pošta, urudžbiranje, ugovaranje sastanaka)
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- timski orijentirana osoba sa sposobnošću multitaskinga - radno iskustvo na istim i/ili sličnim poslovima - visok stupanj odgovornosti, samostalnosti i inicijative u radu - fleksibilnost i prilagodljivost potrebama posla - poznavanje MS Office paketa - poznavanje engleskog jezika - spremnost na timski rad - visoka razina radne etike
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (A2)

Poslodavac ti nudi

Radni odnos se zasniva na neodređeno vrijeme s probnim rokom.
BDO CROATIA d.o.o.
BDO CROATIA d.o.o.
http://www.bdo.hrRadnička cesta 180, 10000 ZagrebO nama - Globalna prisutnost. Lokalno znanje. BDO Croatia d.o.o. je peta revizorska i konzultantska tvrtka u zemlji te ima bogato iskustvo u pružanju profesionalnih usluga kao punopravna članica međunarodne mreže BDO Global. BDO Global s približno 100 tisuća zaposlenika u 167 zemalja svijeta i 1,700 ureda ostvaruje 11 milijardi dolara prihoda godišnje i spada u jednu od najvećih revizorskih i konzultantskih tvrtki na svijetu. Ove godine slavi pedesetu godišnjicu osnivanja globalne organizacije dok BDO priča kreće 10 godina ranije, 1963. godine. BDO Hrvatska ove godine obilježava tridesetu godišnjicu uspješnog poslovanja i kontinuiranog prilagođavanja potrebama naših klijenata i zaposlenika. Poslujemo u izazovnom okruženju obilježenom nepredvidljivom globalnom ekonomijom, političkim previranjima i stalnom prijetnjom terorizma. Kao i sve tvrtke, donosimo strateške odluke kako bismo privukli globalne klijente i talentirane stručnjake, proširili svoje tržište, unaprijedili performanse i učinkovito upravljali rizicima. Naša posvećenost klijentima, bez obzira na njihovu veličinu ili djelatnost, osigurava pružanje vrhunskih usluga dok se naš ključni uspjeh temelji na timu profesionalaca koji se neprestano usavršava kako bi zadovoljio očekivanja i zahtjeve naših klijenata i koji doista voli svoj posao. Nastojimo stvarati najbolju kulturu za naše zaposlenike, kako unutar tako i izvan ureda te se trudimo vratiti u zajednicu i pridonijeti očuvanju okoliša. Poseban naglasak stavljamo na naše zaposlenike i njihov profesionalni razvoj kako bi im osigurali dugoročni rast i razvoj unutar organizacije.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen19. 11. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću