Ako ste iskusni administrator, a tražite poziciju koja nudi korak više – onu u kojoj i dalje radite ono u čemu ste izvrsni, ali i prepoznajete nove poslovne prilike, predlažete vlastite ideje te razvijate prodaju iz uredskog okruženja – ovo je prilika za Vas!
Prodajni tim Frakture čine prodajni predstavnici i prodajni back office. Dok predstavnici stvaraju nove i razvijaju postojeće prodajne prilike izravno s klijentima na terenu, back office je zadužen za administrativno funkcioniranje odjela prodaje, za održavanje webshopa, ali i za unapređenje i razvoj digitalnih prodajnih kanala i aktivnosti.
Suradnik za prodajnu administraciju i razvoj prilika dio je upravo tog back officea, a konkretni zadaci i odgovornosti osobe na toj poziciji su:
- samostalno vođenje cjelokupne prodajne administracije u veleprodaji, maloprodaji i web prodaji za domaća i izvozna tržišta
- administrativna podrška prodajnom timu na terenu, kao i partnerima (knjižarama, knjižnicama)
- održavanje webshopa – ažuriranje asortimana, cijena i promocija
- slanje newslettera pretplatnicima, upravljanje publikama i listom pretplatnika
- razvoj programa vjernosti i ostalih pogodnosti za online kupce
- praćenje marketinške analitike i proaktivno osmišljavanje novih prodajnih prilika i aktivnosti
- kontaktiranje potencijalnih kupaca (B2B) na temelju kontakata dobivenih od odjela marketinga i prodaje te ostvarivanje novih prodajnih aktivnosti
Mjesto rada je Ivanec Bistranski kod Zaprešića.