- administrativni i uredski poslovi te opća koordinacija ureda i administracije
- poslovna korespondencija interna/eksterna (osobno, telefon, e-mail, pošta) na hrvatskom jeziku i po potrebi na engleskom jeziku
- upravljanje dokumentima – zaprimanje i sortiranje ulazne pošte, dokumenata, skeniranje, arhiviranje, pakiranje izlaznih dokumenata
- izrada analiza , prezentacija o tvrtki , ponuda i projekata za poslovne partnere ili druge tvrtke po nalogu nadređenoga
- obavljanje poslova izvan ureda (javni bilježnik, pošta, banke i dr.)
- izrada baze podataka poslovnih suradnika
- vođenje interne dokumentacije i baze podataka, arhiviranje dokumentacije
- organizacija sastanka i vođenje evidencije poslovnih događaja za potrebe nadređenog
- nabava uredskog materijala i ostalih uredskih potrepština (kava, voda, sanitarni pribor i dr.)
- samostalno ili prema naputku sastavljanje, pisanje i uređivanje dopisa, potvrda, zapisnika i druge poslovne dokumentacije
- poslovi provođenja Uredbe o zaštiti osobnih podataka (GDPR)
- prijem stranaka / poslovnih partnera, ugošćivanje i posluživanje gostiju i sudionika sastanaka
- ostali administrativni poslovi po nalogu direktora ili Uprave tvrtke