Voditelj prodaje bit će odgovoran za razvoj i provedbu prodajne strategije s naglaskom na proširenje suradnje s postojećim i novim trgovačkim lancima te HoReCa partnerima. Ključni zadatak bit će jačanje prodajnog kanala i iskorištavanje velikog potencijala tržišta kroz:
- održavanje i razvoj odnosa s postojećim partnerima (Konzum, Kaufland, Špar, Tommy, Plodine, Studenac, KTC, Tisak)
- aktivno otvaranje i ugovaranje suradnji s novim trgovačkim kućama (NTL, Trgovina Krk, Boso, Gavranović i druge)
- razvoj prodaje u HoReCa kanalu (tortilje, tjestenine za restorane)
- upravljanje projektima private label i darovnih paketa (primjerice Lidl te suradnje s trgovinama različitih branši - odjeća, optike i dr.)
- praćenje tržišnih trendova, analiza konkurencije i predlaganje prodajnih rješenja
- izgradnja i vođenje prodajnog tima u skladu s rastom poslovanja