Voliš administrativne zadatke i organizaciju, ali znaš da tvoj posao može imati više smisla i strukture? Znaš da si odgovorna, pedantna i pouzdana osoba, ali želiš raditi u okruženju koje to prepoznaje i cijeni? Osjećaš da je vrijeme za promjenu i tražiš radno mjesto gdje ćeš imati jasnu strukturu, podršku i priliku za razvoj?
Kao administrator u računovodstvu, bit ćeš ključna podrška našim računovodstvenim timovima – od prijava i odjava do računa i fiskalnih blagajni. Ako si se prepoznao/la u ovome – možda si baš ti osoba koju tražimo!
Zbog kontinuiranog povećanja broja klijenata trenutno smo u potrazi za dodatnom osobom na poziciji administratora u računovodstvu.
U Aestusu stvaramo nov i moderan način rada računovodstvenog servisa – digitalno te bez papira i registratora. Kroz našu vlastitu aplikaciju Parra, imati ćeš svakodnevni doticaj s administriranjem dokumentacije zaposlenika i bankovnih računa.
Opis posla:
- upload dnevnih/mjesečnih izvoda klijenata u Parru,
- priprema i plaćanje naloga putem NetBankinga/mBankinga/e-Bankinga,
- prijave/odjave/promjene na poslovnim subjektima/djelatnicima (rad u Lani tj. e-Mirovinsko),
- izrada e-računa,
- izrada IRA, ponuda, odluka i rješenja za klijente (u Parri ili slobodnoj formi – Word, PDF),
- slanje zahtjeva kroz ePoreznu za klijente te otvaranje/zatvaranje/promjene fiskalnih blagajni,
- ažuriranje podataka u internim IT sustavima,
- otvaranje vrata i dočekivanje i upućivanje gostiju tvrtke,
- skeniranje i arhiviranje fizičke dokumentacije,
- svi ostali administrativni poslovi kao i podrška kolegama u računovodstvu.