U svrhu daljnjeg organizacijskog razvoja zapošljavamo ambiciozne i timski orijentirane djelatnike te tražimo osobe s relevantnim stručnim kompetencijama i iskustvom za organizacijske pozicije:
Voditelj IT podrške (m/ž).
Glavni zadaci:
- koordiniranje IT podrške poduzeća koja uključuje: održavanje normalne eksploatacije sustava za obradu podataka od prijema i obrade do distribucije krajnjim korisnicima; održavanja i unapređenja postojećih aplikacijskih rješenja u informacijskom sustavu Društva; evidentiranje svih zahtjeve korisnika za korisničkom podrškom, analiziranje istih te temeljem analize pronalaženje optimalnih načina prevencije problema
- koordiniranje rješavanja problema u radu ključnih infrastrukturnih komponenti IT sustava Društva u suradnji s vanjskim pružateljima IT podrške; analiza, dijagnoza i rješavanje problema
- postavljanje, instaliranje, konfiguriranje IT opreme: servera (aktivnih servisa, ERP (Venio), Backup, Vpn, SQL i sl.), radnih stanica, računala, fiksnih i mobilnih PC blagajni, pisača, skenera, ručnih skenera, kamera, alarma i sl.; postavljanje, instaliranje, konfiguriranje mrežne i telekomunikacijske opreme
- nadziranje i održavanja IT opreme, mrežne i telekomunikacijske opreme navedene u prethodnoj točki te u slučaju poteškoća korektivno djelovanje; pružanje podrške korisnicima vezano za rješavanje tehničkih problema s IT opremom, mrežnom i telekomunikacijskom opremom
- postavljanje, instaliranje, konfiguriranje operativnog sustava; testiranje, nadzor i unapređenje rada operativnog sustava; u slučaju problema s operativnim sustavom korektivno djelovanje sukladno internoj proceduri; pružanje podrške korisnicima u slučaju njihova nesnalaženja ili poteškoća u radu s operativnim sustavom, educiranje i savjetovanje korisnika
- postavljanje i održavanje sigurnosnog IT sustava, antivirusne i druge zaštite što uključuje ugradnju sustava antivirusne zaštite, nadogradnju i održavanje iste, ugradnju firewall i antispay zaštite; pružanje podrške korisnicima u slučaju njihova nesnalaženja ili poteškoća u radu sa sigurnosnim IT sustavom, educiranje i savjetovanje korisnike
- pružanje podrške korisnicima u slučaju njihova nesnalaženja ili poteškoća pri radu na ERP sustavu
- postavljanje infrastrukture za potrebe IT sustava u novim poslovnim objektima (izgradnja IT sale, planiranje elektro instalacija, elektroagregata, mrežnih i komunikacijskih instalacija, sigurnosnih i protupožarnih sustava za IT opremu i sl.)
- sudjelovanje u nabavi, naručivanju i zaprimanju IT opreme
- zaduživanje novih djelatnika IT opremom, mrežnom i telekomunikacijskom opremom (računalo, mobitel, mobilne blagajne i sl.); osiguravanje odgovarajućeg pristupa novim djelatnicima na korisničke aplikacije (autorizacije), a djelatnicima koji raskidaju radni odnos onemogućavanje daljnjeg korištenja korisničkih aplikacija; obavljanje poslova administriranja postojećih i otvaranja i dodjele djelatnicima novih e mail adresa
Glavne odgovornosti:
- rad IT sustava 7/24 bez zastoja
- obavljanje poslova u skladu s pravilima struke, važećom zakonskom regulativom, internim procedurama, usvojenim normama kvalitete i vrijednostima Društva