- pisana komunikacija s ugovorenim korisnicima u servisu i dogovaranje termina za servise na mjesečnoj razini
- pisana komunikacija sa svim neugovorenim klijentima u servisu koji traže servisnu podršku i definiranje termin servisa
- kreiranje i slanje ponuda za neugovorene klijente koje traže servisnu podršku
- koordinacija i organizacija servisera na terenu
- izdavanje radnih naloga za svaki serviser
- pripomoć administraciji u organiziranju avionskih karata, spavanja u hotelu za servisere koje idu na dalje destinacije
- skupljanje servisnih izvještaja nakon odrađene radne naloge i pripremanje istih za fakturiranje te predaja u financije
- vođenje evidencija za utrošene rezervne dijelove po svakom serviseru i kreiranje lista potrebnih rezervnih dijelova koje se trebaju isporučiti na svakom serviseru na zaduženje
- slanje prezentacije naših servisnih usluga kod potencijalnih korisnika i slanje mailova s ciljem početka pregovora i osvajanja novih ugovora sa potencijalnim klijentima u srednjoj i jugoistočnoj Europi
- komunikacija s dobavljačima rezervnih dijelova i ispostavljanje narudžbi za rezervne dijelove