Idealni kandidat posjeduje sljedeće kvalitete:
- samostalnost u radu, spremnost na donošenje odluka i fokusiranost na ispunjavanje zadanih ciljeva
- komunikativnost, otvorenost, spremnost postavljati pitanja kada nešto ne razumije, motiviranost za učenje i razvoj, sigurnost podijeliti vlastito mišljenje
- organiziranost, uživa raditi s drugim ljudima (u timu), motivira svoje kolege da budu bolji i efikasniji
- analitički način razmišljanja, obraća pozornost na detalje, i vidi ono što drugima promiče
Potrebno obrazovanje, znanja i vještine:
- VŠS/VSS (poželjno društvenog usmjerenja)
- poželjno 2 godine iskustva na poslovima planiranja i provedbe marketinških kampanja
- poželjno iskustvo u aktivnostima podrške prodajnom timu (prikupljanje leadova)
- aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu (minimalno B2 razina)
- dobro poznavanje i korištenje MS Office paketa (Word, Excel, PowerPoint…)
Kako se prijaviti:
Potrebno poslati životopis i obavezno, motivacijsko pismo za posao putem linka za prijavu.
Prijave se primaju zaključno sa 04.09.2024. nakon čega će odabrani kandidati biti uključeni u daljnji selekcijski proces.
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Magisterij, Stručni prvostupnik, Magistar struke, MBA, Stručni specijalist, Sveučilišni prvostupnik
JezikEngleski (B2)
Minimalne godine radnog iskustva1-3